kertokaa mikä mua vaivaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla ei oo juuri koskaan kuumetta. Nuhat ja yskät kyllä saan, mutta ilman kuumetta. Ennen alkuvuotta olin kuumeessa noin 7 vuotta sitten ja sitä edellisen kerran toiset 7 vuotta sitten. Nyt oon ollut tän vuoden puolella 2 kertaa kuumeessa, joka ei tunnu loppuvan millään. Vuoden vaihteessa sain lopulta antibiootit vaikka varsinaista syytä ei löydetty. Tulehdusarvot oli kohollaan. Viimeisessä tutkimuksessa lääkäri saattoi poskionteloissa jotain nähdä. Muut sairastaa samat taudit huomattavasti nopeammin. Nyt oon siis taas jo neljättä päivää kuumeessa :( Pelkään ettei tää taaskaan mee itestään ohi.

Voiko tää johtua jostain vakavammasta? Lähinnä pelkään syöpää... Onko syöpien kuumeilut yleensä selittämättömiä, kun mulla kuitenkin on flunssan oireet, ettei pelkkään kuumetta.

Nyt on ollut koko alkuvuoden liikkeellä todella sitkeää flunssaa, iskee aina vaan uudelleen. Joten syöpä on aika kaukaa haettu sairaus, kun kerran flunssan oireet on. verikokeissa tietenkin kannattaa uudelleen käydä, jos tauti ei parane.

Meillä on tyttö ollu kerran kuukaudessa korkeassa kuumeessa ( nyt jo kuudetta kertaa). Kerran on otettu verikokeet ja virustaudin kuva oli. Viisi kertaa söi antibioottia ja kuume laski ja kurkkukipu hävisi. M inä kanssa aloin jo epäillä, et oiskin jotain muuta, mutta lääkäri selitti muuta.

Tiedän että on kaukaa haettu, mutta en voi tälle pelolle mitään, kun tosiaan kuumetta mulla ei ole juuri koskaan. Olin kyllä tässä välissä terve jo pari kuukautta. Nyt on ihan uusi tauti lapsilta tarttunut. Kaksi oli yhden päivän lievässä kuumeessa ja kahdella ei ollut kuumetta ollenkaan, mutta minä joka ei ole yleensä kuumeessa ollenkaan kuumeilén jo neljättä päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja marsupillari:
Meillä on tyttö ollu kerran kuukaudessa korkeassa kuumeessa ( nyt jo kuudetta kertaa). Kerran on otettu verikokeet ja virustaudin kuva oli. Viisi kertaa söi antibioottia ja kuume laski ja kurkkukipu hävisi. M inä kanssa aloin jo epäillä, et oiskin jotain muuta, mutta lääkäri selitti muuta.

Niin kaippa tää mullakin jotain samanlaista on...

Yhteistyössä