Mikä mun päänahas on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Henna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Henna"

Vieras
Aina ku värjätää ni alkaa kutina, ihme kökköjä tulee ku rapsuttaa.. Mulla on ollu kampaamon eri tuotteita, kaupan.. ei auto.. lääkäristä sain jotain, mikä sen nimi on..no kummikin..psorias? ei näytä siltä ku googletan...tulee ruvelle ku raavin.

mulla kans väri kutittaa eikä ole ihopsori kyseessä vaan olen allerginen niille väriaineille. raitoja otan nykyisin, en enää värjää koko päätä, ja niitä raitojakin vaan muutama.myös ruokasoodapesu on rauhoittanut kutinaa= 1 rkl ruokasoodaa+2 dl vettä.

Olisikohan sinullakin tämä? Aiheuttaa juurikin kovaa kutinaa.

parasite-out-of-head.jpg

[QUOTE="vieras";27493654]Kuvanmuokkaus, jonka tarkoitus on ällöttää ihmisiä. Ei ole oikea.[/QUOTE]

Ei ole kuvanmuokkaus. Tervetuloa to the real world! Tiesitkö että silmäänkin voi mennä mato? Tai keuhkoista löytä herne?

"3. The Human Bot Fly

Native to Central and South America the botfly resembles a bumble bee in size and hairiness. It lays its eggs by capturing a mosquito and attaching the creamy oval shaped eggs to its underside. The mosquito is then released and when feeding on an animal or human the eggs hatch, from the warmth and larvae enter the skin of their new host, leaving a hole in the surface in order to breath. It takes from 6-8 weeks for them to fully develop and drop off."

Yhteistyössä