mikä mun on?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä, mutta VAADI niin kauan tutkimuksia, että syy selviää.
Normaalia tuo ei ole.

Läheiseni sai diagnoosin holtittomasti levinneestä vatsasyövästä vasta piiiiiitkien ja tuloksettomien tutkimusten jälkeen.
Anemia on aina hälytysmerkki, samoin laihtuminen.

En halua pelotella muuta kuin että älä jätä asiaa kesken.

[QUOTE="Ritva";29954294]En tiedä, mutta VAADI niin kauan tutkimuksia, että syy selviää.
Normaalia tuo ei ole.

Läheiseni sai diagnoosin holtittomasti levinneestä vatsasyövästä vasta piiiiiitkien ja tuloksettomien tutkimusten jälkeen.
Anemia on aina hälytysmerkki, samoin laihtuminen.

En halua pelotella muuta kuin että älä jätä asiaa kesken.[/QUOTE]

Vaikka sinunsukulaisellasi oli syöpä, en pelottelisi ap:ta syövällä kun on noin pitkään kestänyt vaiva, maha/suolistosyövät eivät etene noin hitaasti eikä ole edes anemiaa mikä on tyypillistä niissä. Ei tuo muutenkaan kuulosta syövältä kun oireita ajattelee. Tulehduksellinen suolistosairaus tuosta lähinnä tulee mieleen.

Hei,

mullakin vaivat ollut hyvin samanlaisia (+turvotus), jonka takia aloin puuttumaan ruokavalioon.. Jos kiinnostaa lukea, millä minä olen päässyt lähes jo täysin vaivoistani, pidän blogia aiheesta: https://ketutkylpevat.wordpress.com. Blogi on kylläkin alkutekijöissään mutta juttuideoita on kertynyt kevään mittaan listoiksi asti, joten täydennystä on tulossa :)

Yhteistyössä