Mikä mun miestä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murtunut vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murtunut vaimo

Vieras
Mun miehen siis piti olla eilen illalla töissä noin puoleenöihin saakka. Jotain tietokonehommia, minä niistä niin ymmärrä...

Kuitenkin mies tuli kotiin vasta joskus aamuyöstä, ehkä 5-6 välillä. Piti hirveetä mekkalaa tullessaan, kävelee jotenkin omituisesti, ihan kuin tekisi kipeetä :(. Kävi tossa äsken vessassa ja kiroili kuuluvasti, ilmeisesti ihan tuskissaan. Ja painui takasin petiin. Yritin vähän hempeillä näin vapaa-aamun kunniaksi. Ja se lähinnä kauhistuneen näkösenä työnsi mua pois!!! Eli seksi ei kelpaa? Mikä sillä on? Onko sillä toinen?

Ihan murtuneena laitoin sitten vaatteita pesuun ja sen farkkujen taskusta löytyi tyhjä Bepanthen-putkilo! Ja takin taskusta toinen puolityhjä. Mitä tää on??? Mies ei vastaa mitään, nukkuu vaan. Mutisee kauhuissaan jotain harmaista nikeistä ja jonoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Onkse Petteri? :whistle:

On sen nimi Petteri!!! Mitä tää on? Mitä on tapahtunut? Olenko mä ainoa joka ei tiedä :(?

Mutta toisaalta mä luotan mieheeni, hän rakastaa mua yli kaiken, oli tuonut kukkiakin silloin aamuyöstä :heart:. Näyttävät vähän naapurin rouvan tulppaaneilta mutta P onkin niin romanttinen.

Ehkä hänellä on peräpukamia. Voi mun mussua, mä lähden apteekkiin hakemaan kunnon voidetta, eihän toi Bepanthen niihin auta mutta mistäs mies sen tietäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja murtunut vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Onkse Petteri? :whistle:

On sen nimi Petteri!!! Mitä tää on? Mitä on tapahtunut? Olenko mä ainoa joka ei tiedä :(?

Mutta toisaalta mä luotan mieheeni, hän rakastaa mua yli kaiken, oli tuonut kukkiakin silloin aamuyöstä :heart:. Näyttävät vähän naapurin rouvan tulppaaneilta mutta P onkin niin romanttinen.

Ehkä hänellä on peräpukamia. Voi mun mussua, mä lähden apteekkiin hakemaan kunnon voidetta, eihän toi Bepanthen niihin auta mutta mistäs mies sen tietäisi.

ei mitään oo tapahtunu mistä sun kannattas huolehtia :hug: petterillä oli eilen "palaveri" tän palstan päivityksen tiimoilla, ei sen kummempaa

Yhteistyössä