Mikä mulla on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Viikon jo ollut huono olo. Enemmän ja vähemmän. Ruoka ei mene alas, vettä voisin vaan juoda, ainoa mistä ei tule paha olo. Vatsa sekaisin ja välillä joudun oksentamaan. Olo kuumeinen, vaikka ei ole nostanut edes lämpöä.

Alkaa voimat loppua. Yök. Ja raskaana en ole, en edes muista milloin viimeksi olisin harrastanut seksiä.

En tiedä mutta kuulostaa osin tutulta. Mä en vielä ole oksentanut eikä ole erityisen paha olokaan,ruoka vaan ei kiinnosta. Ei ole nälkä,on jano. Ja paleltaa ja sen jälkeen pukkaa hikeä,siis ihan kuin ensin kuume nousis ja sitten laskis. Mut ruumiinlämpö vaihteee tyyliin ,2-asteella.. Eli "kuume nousussa" tyyliin 36,5 ja kun "kuume laskee" niin 36,3..

[QUOTE="vieras";28451246]En tiedä mutta kuulostaa osin tutulta. Mä en vielä ole oksentanut eikä ole erityisen paha olokaan,ruoka vaan ei kiinnosta. Ei ole nälkä,on jano. Ja paleltaa ja sen jälkeen pukkaa hikeä,siis ihan kuin ensin kuume nousis ja sitten laskis. Mut ruumiinlämpö vaihteee tyyliin ,2-asteella.. Eli "kuume nousussa" tyyliin 36,5 ja kun "kuume laskee" niin 36,3..[/QUOTE]

Juu sama tuo lämmönvaihtelu. Varsinkin öisin hikoan ihan hirveästi ja päivisin välillä palelee niinku pakkasessa ois. Ja tää olo, niin kamala..

Minulla on mahatauti yleensä myös ollut sitä, että laatta on lentänyt kuin vihtoorin varpusparvi sen puoli vuorokautta ja sitten tauti on lusittu, that's it. Tänä keväänä meihin kuitenkin iski nimenomaan tuollainen viikon kestänyt vatsapöpö, joka nieli energian aivan täysin. Mitään ei pystynyt syömään, vettä vaan juotiin, ja ruokahalu oli poissa aivan älyttömän kauan. Ja tuo kuumeinen olo kuului siihen myös. Välillä hiki virtasi ihan valtoimenaan ja välillä oli kylmä kuin eskimon anaalissa. Kuvailit aloituksessasi aivan tismalleen sen mahataudin oireet. Meni ohi vain sillä, että pikkuhiljaa pakotti itsensä syömään vähän ruokaa kerrassaan, vaikka ei yhtään tehnyt mieli. Lopulta vatsa alkoi sitten vetää normaalisti. Mahatautia tuo on.

Minulla on mahatauti yleensä myös ollut sitä, että laatta on lentänyt kuin vihtoorin varpusparvi sen puoli vuorokautta ja sitten tauti on lusittu, that's it. Tänä keväänä meihin kuitenkin iski nimenomaan tuollainen viikon kestänyt vatsapöpö, joka nieli energian aivan täysin. Mitään ei pystynyt syömään, vettä vaan juotiin, ja ruokahalu oli poissa aivan älyttömän kauan. Ja tuo kuumeinen olo kuului siihen myös. Välillä hiki virtasi ihan valtoimenaan ja välillä oli kylmä kuin eskimon anaalissa. Kuvailit aloituksessasi aivan tismalleen sen mahataudin oireet. Meni ohi vain sillä, että pikkuhiljaa pakotti itsensä syömään vähän ruokaa kerrassaan, vaikka ei yhtään tehnyt mieli. Lopulta vatsa alkoi sitten vetää normaalisti. Mahatautia tuo on.

Tosi inhottavaa. Menis vaan ohi, niin vois jo toimia normaalisti.

Kiitos muuten elävästä kuvauksesta, saatoin jopa ääneen naurahtaa :)

• Tykkää
Reactions: Birgitte
Ja lisäyksenä, että ystäväni sairasti tuon samaisen vatsapöpön niin pitkäkestoisena, että kituutti olemattomalla ruoalla reilut kaksi viikkoa, kun ruokahalu ei ottanut palatakseen, ja laihtui kuutisen kiloa kuin huomaamatta.