mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "daa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"daa"

Vieras
ensin olen todella rakastunut mieheeni uudestaan ja haluan kyhnätä sitten on seksiä parina päivänä ja haluan raskaaksi. Kun seksi on ohi niin enää ei tee miestä mieli ja kyhnääminen loppui ja en halua enää raskaaksi. Apua, oonko mä hullu?

Täällä kans samaa ongelmaa :D Mieheni on melko läheisyyden haluinen ja itse vetäydyn mielummin omaan rauhaan useimmiten ja hetkittäin minulla iskee jonkinmoinen "halipula" ja tuntuu ettei maailmassa ole mitään niin rakasta kuin mieheni ja sitten on seksiä yms ja heti kun tulee "läheisyysmittari" täyteen niin palaan taas omaan rauhaan istumaan enkä välttämättä halua edes kommunikoida :D En tiedä mikä minuakaan riivaa mutta kaikki on kai niin yksilöitä :D Ei se auta ku koittaa mahdollisimman ystävällisesti kertoa miehelle että aina välillä halituttaa ja välillä ei sitten ollenkaan eikä se välttämättä miehestä johdu ;) En minäkään miehestäni silti erota halua :)

Toki voi olla ovulaatiota jos tuollaista ilmenee vain noin kerran kuussa. Ainakin meillä on kuitenkin lähes päivittäistä käyttäytymistä että tuskin ovulaatiosta johtuu :P Tiiä sitten voisko selittää ap:n ongelman :)

Yhteistyössä