mika mulla on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gyij
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gyij

Vieras
Mulla on mies, jota en rakasta. Oikea narsisti, väkivaltainen joskus. On lapsikin, jota rakastan, mutta tuntuu, että olisi vähän sama kuin ei vaikka häntä olisikaan. Ihan kuin rakkaus olisi kadonnut.... Olen ihastunut työmaalla varattuun mieheen. Hän teki aloitteen, vaikka en todellakaan ole tyrkyllä tai hakenut ketään. Mies varattu mutta on ehdotellut vaikka mitä. Olemme nähneet pari kertaa työaikana kahvilla. Nyt on vain koko ajan hän mielessä. En pysty keskittymään mihinkään. Viikonloppuna tappavan tylsiä enkä jaksa innostua lapsen kanssa leikkimään. Haluaisin olla yksin, vapaa, tekemään mitä haluan. Nää tunteet siitä että oman lapsen kanssa on tylsää on kamalia. Miksi mä ajattelen näin? Kaikki viha miestä kohtaan aiheuttaa taman vai uusi ihastus. Kaipaisin niin jonkun syliin joka sanoisi välitän, kaikki on hyvin.

sun on pakko ottaa omaa aikaa,lapselle inhottavaa kun ott vaan puoliksi läsnä leikeissä ja yhteisissä hetkissä,koska ne tuntuu "tylsältä" sanon näin koska oon itse samankaltasessa tilanteessa joskus ja sillon on pakko ottaa omaa aikaa,mikä nyt vaan selvittää päätä ja rauhottaa.

Kai se vaan tuntu hyvältä kun joku niin kovasti kehuu ja ehdottaa vaikka mitä. Hänen matkaansa lähtisin heti. Eihän se oikeasti onnistu. Josko vaan unohda ja keskityn lapseen. Tuntuu vaan sitten kirjalta jos näen tuon miehen jonkun toisen kanssa.

olet antanut itsesi upota kotona epäinhimilliseen tilanteeseen, ja nyt haluaisit antautua pahan ihmisen vallasta hyvän ihmisen valtaan, piittaamatta siitä, että tämä hyvis on aikas pahis hänkin. Et edes taida tietää, mitä normaali ihminen toisesta hakisi.

Ja koska olet menettänyt normaalit tunteet ja korvannut ne haaveversioilla, et myöskään kykene tuntemaan todellisia tunteita lasta kohtaan. Etsi apua ennen kuin rupeat hölmöilemään varatun miehen kanssa ja mustasukkaiseksi hänestä. Narsistin puoliso ei yleensä ole ihan täyspäinen alunperinkään. Älä anna tämän lirkuttelijan puhua sulle enempää, koska vaikka tuntuisi että hän saattaa vetää sinut ylös ojasta, niin hän nakkaa sinut seuraavaksi suohon. Jos päästät itsesi ihastumaan päättömästi, niin sinulla on sitten aivokemiallisista syistä pää niin sekaisin, että tuskin osaat lastasi ottaa huomioon senkään vertaa. Pitkään aikaan.

Kiitos. Mutta mitä tarkoitat etten ole täyspainen? Ihan normaali ihminen mielestäni, mutta nyt hukassa. Mitä tarkoitat siis tiedät että ihastus on pahis? En itse ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja oisko jotenkin näin;25487011:
olet antanut itsesi upota kotona epäinhimilliseen tilanteeseen, ja nyt haluaisit antautua pahan ihmisen vallasta hyvän ihmisen valtaan, piittaamatta siitä, että tämä hyvis on aikas pahis hänkin. Et edes taida tietää, mitä normaali ihminen toisesta hakisi.

Ja koska olet menettänyt normaalit tunteet ja korvannut ne haaveversioilla, et myöskään kykene tuntemaan todellisia tunteita lasta kohtaan. Etsi apua ennen kuin rupeat hölmöilemään varatun miehen kanssa ja mustasukkaiseksi hänestä. Narsistin puoliso ei yleensä ole ihan täyspäinen alunperinkään. Älä anna tämän lirkuttelijan puhua sulle enempää, koska vaikka tuntuisi että hän saattaa vetää sinut ylös ojasta, niin hän nakkaa sinut seuraavaksi suohon. Jos päästät itsesi ihastumaan päättömästi, niin sinulla on sitten aivokemiallisista syistä pää niin sekaisin, että tuskin osaat lastasi ottaa huomioon senkään vertaa. Pitkään aikaan.

Yhteistyössä