Mikä mulla on? Väsynyt enkä saa mitään aikaseks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
N. viikon ollu ihan älytön väsymys vaikka oon nukkunu paljo. Mistä vois johtua? Ärsyttää kun en saa mitään tehtyä, kämppäkin ihan kuin joku sikolätti. En vaan millään saa itseäni niskasta kiinni ja siivottua!

käy enempi pihalla valosaan aikaan ja syö vitamiinis. :) kyllä se siitä helpottaa! äläkä nuku liikaa! sillon tulee helposti ihan löllö olo....
tää syksy nyt vaan on tämmöstä väsyttävää aikaa

Minulla ollut juuri tuota monta viikkoa ja nyt kun olen enemmän ollut ulkona ja lopetin herkkujen syönnin, oloni koheni huomattavasti ja muistan vain syödä monivitamiinia ja omegaa. Reipas liikuntakin tekee terää!

Herkkuja en oo syöny enkä muutenkaan muuttanut ruokavaliota. Myös d-vitamiinia syön ja liikun paljon. Mutta siivoomiseen ei riitä energiaa mitenkään, en viitsi edes aloittaa kun on niin hirvee sotku :( Ja sotku ahdistaa ja laiskistaa entisestään.

Huomenna pitäis tulla postista raskaustestit, tuskin nyt näin nopeasti on tärpännyt! (yhdet menkat synnytyksen jälkeen n. kuukausi sitten ja siitä asti yritetty). Mutta voiko raskausoireita muka tulla jo ennen oletettuja menkkoja?

Yhteistyössä