H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oisko se sitä kuuluisaa ovislimaa?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oisko se sitä kuuluisaa ovislimaa?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oisko se sitä kuuluisaa ovislimaa?![]()
![]()
mitä toi oikein on? tuleeko jotain limaa kun ovuloi? anteeksi tyhmyyteni en edes tiedä koska minulla on ovulaatio.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hiiva?
Alkuperäinen kirjoittaja hä:Alkuperäinen kirjoittaja mitä:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oisko se sitä kuuluisaa ovislimaa?![]()
![]()
mitä toi oikein on? tuleeko jotain limaa kun ovuloi? anteeksi tyhmyyteni en edes tiedä koska minulla on ovulaatio.
joo, kuulemma! Mulla tää on tosin jatkun jo pitempään, että tenaa jo harkitsen!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hiiva?
Voi vitsit, sillä on siis hiivapaketti housuissa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hiiva?
Voi vitsit, sillä on siis hiivapaketti housuissa
![]()
sama se kunhan on tuoretta tavaraa housuissa!
Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:Sulla on tullu pissat housuun. Kannattaa käyttää vaippaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hä:kiitti vispilä, enhän mä tota ois muuten hoksannu!Ei mulla kyllä haise..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja hä:kiitti vispilä, enhän mä tota ois muuten hoksannu!Ei mulla kyllä haise..
![]()
Ok, sori, ei sit mitään.![]()
Yyh, tosta voiski kertoa oman tarinansa, hiivahajuista. Mut paras kai jättää väliin. :x
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Kevättä ilmassa, ja haluut aiheuttaa kateutta?
Kevät hukassa! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hä:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Kevättä ilmassa, ja haluut aiheuttaa kateutta?
emmä mitään kateutta kelleen haluu! saat nää mun märät pikkarit?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja hä:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Kevättä ilmassa, ja haluut aiheuttaa kateutta?
emmä mitään kateutta kelleen haluu! saat nää mun märät pikkarit?
:x Perun puheeni!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oisko se sitä kuuluisaa ovislimaa?![]()
![]()