Mikä mulla on? En jaksa itseäni enää yhtään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon ihan hermona jatkuvasti. Jatkuvasti kaipaan yksinoloa mutta se ei onnistu. Meillä lapsen kanssa vaikea tilanne menossa, nytkin sairaalassa jännätään mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Haluaisin vaan olla yksin, mutta ei onnistu. Lapsi roikkuu kokoajan lahkeessa. Kotona kukaan ei ymmärrä ku haluaisin olla vaan YKSIN! En jaksa tällasta elämää! Yksi ainut ihminen olisi kenen kanssa haluaisin olla mutta se ei mahdollista. Tällä hetkellä tuntuu että vaikka lapsen äärettömän rakkaita, heidänki kanssaan olo vaan saa itseni entistä väsyneemmäksi.

Tarvitset lomaa, myös lapsista ja on väsymystä, kyllä on täysin normaalia joskus, ihmisiä ollaan :). Onko sinulla mahdollisuus antaa vaikka isovanhemmille lasta/ lapsia hoitoon, kaksi viikkoa tekee hyvää! Joko olet kotona muuten vaan tai lähdet muualle ja mietit asioita.

Sua vaivaa se ettet ole saanut olla yksin.
Ei kukaan jaksa tuollaista 24/7 edes vuotta ilman sun tunteita.

Nyt on tullu sen aika että Sun täytyy ottaa se oma aika.
Sullon mies? Sanot vaan suoraa, että nyt ollaan siinä tilanteessa että tarvitset hieman hengähdystaukoa ja nukkumista.
Ja oikeesti 2viikkoa olet muualla. Ihan oikeesti.

Mulla oli toi sama olo vuosia. Halusin vain olla rauhassa. Ja ettei kukaan vaadi multa yhtään mitään. Tuntui, että kaikki oli koko ajan häiritsemässä. Erosin, mutta narsisti-ex vainosi silti vuosia. Samoin sukulaiset ja kaikenlaiset pummikaverit oli tunkemassa ovista ja ikkunoista. Tuntui, että jopa puhelinmyyjät soittelivat koko ajan, aina kun edes vähän pääsin lapseni hoidolta tekemään omia juttujani. Kun pistin oven lukkoon ja puhelimen kiinni, jo oltiin hälyttämässä poliisia ja palokuntaa ja valkotakkeja paikalle koko suvun voimin. Kukaan ei kuunnellut minua, että haluan olla omassa rauhassa. Ei auttanut puhe eikä haistatus eikä välinpitämättömyys. Keksin sitten ovelampia keinoja, ja nyt saan vihdoin olla suht rauhassa.

Mulla oli toi sama olo vuosia. Halusin vain olla rauhassa. Ja ettei kukaan vaadi multa yhtään mitään. Tuntui, että kaikki oli koko ajan häiritsemässä. Erosin, mutta narsisti-ex vainosi silti vuosia. Samoin sukulaiset ja kaikenlaiset pummikaverit oli tunkemassa ovista ja ikkunoista. Tuntui, että jopa puhelinmyyjät soittelivat koko ajan, aina kun edes vähän pääsin lapseni hoidolta tekemään omia juttujani. Kun pistin oven lukkoon ja puhelimen kiinni, jo oltiin hälyttämässä poliisia ja palokuntaa ja valkotakkeja paikalle koko suvun voimin. Kukaan ei kuunnellut minua, että haluan olla omassa rauhassa. Ei auttanut puhe eikä haistatus eikä välinpitämättömyys. Keksin sitten ovelampia keinoja, ja nyt saan vihdoin olla suht rauhassa.
Mitä keinoja?

Mitä keinoja?

Mitä keinoja?

Ku olisi se joku väli millon lähteä yksin edes pariksi päivää. Käyn vuorotyössä, kesälomaa mulla vajaa viikko enkä sitä halua ainakaan kokonaan olla ilman lapsia. Oon asiakaspalvelu työssä, asiakkaat todella vaativia. Ja kotona kolme pientä lasta roikkuu kahleessa kun sinne menen, ja miehellä olisi asiaa, asiaa, asiaa. Paljon vapaapäiviä menee sairaalassa istuessa. Ja alkaa tämäki jo niin pursuta korvista ulos! Aina vaan istua, odottaa, odottaa, odottakaa vielä hetki.. Oon niin loppu kaikkeen. Kiitos ku saan äristä.!

Ku olisi se joku väli millon lähteä yksin edes pariksi päivää. Käyn vuorotyössä, kesälomaa mulla vajaa viikko enkä sitä halua ainakaan kokonaan olla ilman lapsia. Oon asiakaspalvelu työssä, asiakkaat todella vaativia. Ja kotona kolme pientä lasta roikkuu kahleessa kun sinne menen, ja miehellä olisi asiaa, asiaa, asiaa. Paljon vapaapäiviä menee sairaalassa istuessa. Ja alkaa tämäki jo niin pursuta korvista ulos! Aina vaan istua, odottaa, odottaa, odottakaa vielä hetki.. Oon niin loppu kaikkeen. Kiitos ku saan äristä.!ap

Ku olisi se joku väli millon lähteä yksin edes pariksi päivää. Käyn vuorotyössä, kesälomaa mulla vajaa viikko enkä sitä halua ainakaan kokonaan olla ilman lapsia. Oon asiakaspalvelu työssä, asiakkaat todella vaativia. Ja kotona kolme pientä lasta roikkuu lahkeessa kun sinne menen, ja miehellä olisi asiaa, asiaa, asiaa. Paljon vapaapäiviä menee sairaalassa istuessa. Ja alkaa tämäki jo niin pursuta korvista ulos! Aina vaan istua, odottaa, odottaa, odottakaa vielä hetki.. Oon niin loppu kaikkeen. Kiitos ku saan äristä.!ap

Yhteistyössä