Mikä Mulla on?????ei ollu hiivasienitulehdus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut

Vieras
Kävin näytteissä,hiiva ja emätintulehdus,kummatkin negaa.
Kauhea kutina,polttelu yms turvotus alapäässä ollut jo 3 viikkoa.
Mikä ihme mulla on jos ei joku tulehdus?
Huomenna terveyskeskuslääkärin aika ja pelottaa jo valmiiksi saako se edes mitään selville pelkästään alapäätä katsomalla?Yksikin päivä on sietämätön ja vaikea olla tän vaivan kanssa..!!On niin toivoton tilanne.
Milloin tää loppuu ja asia selviää?

Mitäs ehkäisyä käytät. Limakalvot voi esim. hormonaalisen ehkäisyn kanssa herkistyä, niin että tuntuu samalta kuin hiiva. Tai jos kortsuilla, niin esim. lateksiallergia.

Ja tosiaan, mene hyvä ihminen gynelle, jos vain mahdollisuus.

Mulla on myös perjantaina aika yksityiselle gynegologille.Mutta eikös tuo yleislääkäri tiiä mistään mitään?Ajattelin siellä kuitenkin käydä ekana,jos ei mitään tiiä ,nii sit on aika onneksi varattuna sinne yksityiselle.
En käytä ehkäisyä.Ja ennen ei oo tälläistä ollut vaikka siteitä yms käytän.
Mutta mistä ihmeestä tää johtuu?Voiko tosiaan vastauksia/apua saada jo lääkärin luona käynnillä.Kauheeta ois jäädä viel oottelemaan jotain näytteiden tuloksia monta päivää..

Täytyy myöntää että kauheeta stressiä oon potenut.Ja tän vaivan myötä vielä enemmän!Mutta ainahan olen ollut kova stressaamaan...aika outoa kun tämmöinen vaiva nyt tuli.Hei ei kai ne niin epäpäteviä ole ne yleislääkärit?Ajattelin vaan kun sille se aika on aikaisemmin ja helpotusta olisi saatava.
Hyvä oli tuo yksi linkki,kiitos!Paljon hyvää tietoa.

Hiivalääkkeitä olen myöskin käyttänyt,mutta ei apua.
toivottavasti huomenna saan apua tähän!!Nolottaa vaan kun lääkäri on mies.Mut kai se nyt jotain tietää?

miten sen saa selville?Näkeekö sen lääkäri heti vai pitääkö monen päivän näytteitä ottaa?Haluisin että tää asia korjaantuisi JO tällä viikolla!!Kauheeta ois ootella viel ensiviikkoon!

Joskus nuoruudessa n. 10 vuotta sitten olen harrastanut suojaamatonta seksiä yhden tyypin kanssa,näin pitkänkö siinä menis että rupee oireilee,siis se kondylooma?Vaikka enhän edes tiedä oliko hänellä sellaista.
Mulla tulee valkoista valkovuotoa myös.Kai se pitää sukupuolitautitesteihin mennä,mutta kun pakko ois apua saada tähän kutinaan jo TÄNÄÄN!En oikeesti pysty elämään tälleen..ahistaa!
Kai se lääkäri jotain apua antaa??Ettei tarvii ootella jotain tuloksia montaa päivää..oikeesti en kestä :(

Tietääkö kukaan voiko lääkäri antaa jotain lääkettä tähän kutinaan,vaikka näytteiden tulokset eivät ole valmiit??Iltapäivällä lääkäri.En voi töissäkään töitä tehdä tämän vaivan takia,ei pysty keskittymään mihinkään!!Ja 2.v uhma lapsen kanssakin pitäis jaksaa.Olen niin loppu!