Mikä mulla oikein on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ole kipeä eikä tunnukaan siltä, että olisin tulossa kipeäksi. Silti välillä on ehkä viikon ajan tuntunut siltä kuin olisi tulossa kipeäksi. Viluttaa jne mutta toisaalta siis siitä puuttuu kuitenkin kunnolla se olo, että epäilisin edes että tulenkohan kipeäksi. Ja se olo ei ole koko aika.

Lisäksi väsyttää iltaisin ihan julmetusti. Olen yökykkuja, mutta nyt tässä tämän viikon olen ollut joka ilta ihan töttöröö ja maannut viltin alla sohvalla ja katsellut telkkaria enkä ole jaksanut tehdä mitään. Päivisin pursuan energiaa eli jaksan ihan normaalisti.

Lisäksi välillä sydän hakkaa ihan pirusti vaikken edes tekisi mitään erityistä, jopa äsken maatessa hakkasi pumppu yhtäkkiä ja tasottu sitte itseksee.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
hemppa alhaalla tai verenpaine? tai sokerit?

Hemppa ja verenpaine pitäis olla jees ja olen ihan tietoisesti seurannut niin ei ole merkitystä olotilalla, että onko just syönyt tai onko nälkä tai jotain siltä väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Raskaana?

No nii se mullakin kävi mielessä, mutta voisko olla jo tälläset oireet muka kun menkat pitäis alkaa kaiketi vasta 25.3. ? Raskautta ei ole yritetty, mutta kondomin käyttö on välillä vähän lipsahdellut eli mies käynyt hiukan ensin sisällä ja laittanut vasta sitten kortsun. Eli periaatteessa mahdollista, vaikka ei kaiketi kai kauhee todennäköistä silti. Seksiäkin ollut vissiin 1-2 kertaa kuussa niin että melkein pyhästä hengestä olisin raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijakkaa:
Unirytmi laita kohileen ja nuku hyvin! Mulla tulee pientä lämpöilyä aina jos olen monta yötä 5 tunniin unilla...... :/

No kun en ole vähillä unilla vaan itseasiassa normaalia enemmän nukkunut, ku kerran nukuttaa enämpi. Ja pärjään vähällä unella, koska normaalisti tosiaan kukun ja jaksan silti ihan hienosti. Mutta nyt tosiaan olen mennyt aiemmin nukkuun.

Ja lasten ansiosta on unirytmit aina samat.

No enpä sulle osaa diagnoosia tehdä mutta mulla itellä oli just tuollaset oireet sydämentykytyksineen ja väsymyksineen ja sitten kun tilanne vaan paheni niin menin lääkäriin ja multa löyty kilpirauhastulehdus. Kortisonia söin kauan aikaa ja olin ihan ventti,mutta parani se sitten noin kolmen kuukauden jälkeen.

Yhteistyössä