Mikä on kun palelee koko ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
On nyt muutaman päivän ajan palellut koko ajan. :o Eikä mitään pikkupalelua vaan puistattaa oikein välillä kun niin paleltaa. Kädet ja varpaat ihan jääkylmät vaikka kuinka vaatetta päällä. Flunssaa ei ole eikä muutenkaan olo että olisin kipeäksi tulossa. Mistähän tällasta? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Voisitko olla raskaana? Itteäni paleli alkuraskauksissa aina.

:o Hertsyykkäre, en kai minä.... :o Sain alkuraskauden keskenmenon tuossa viime kuussa mutta menkkoja ei sen jälkeen ole kuulunut. Ei kyllä ole vauvaa tehtailtukaan.... Parin viikon päästä pitäisi mennä vielä virtsatestillä tarkastamaan että raskaushormoonit hävinneet. Ei kai siellä enää mitään voi olla.... :ashamed:

Noh juu; ihan sattuvia vaihtoehtoja täällä on tullut. Olen tässä yrittänyt kiloja tiputella jonkun verran joten en syö ihan niin paljon kuin aiemmin. Ja menkkoja odottelut tässä jo jonkun aikaa.... jos ne nyt sitten vaikka olis alkamassa. (vaikka ei mua koskaan ole kyllä sillon paleltanut :whistle: )

Mitä muita oireita tuohon kilpirauhasen vajaatoimintaan kuuluu?

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Voishan tuo olla huonoa verenkiertoakin mutta kun vasta muutaman päivän nyt palellut. Veret mulla on ainakin tähän asti ollut ok....

No mulla kans ollu, mut nyt ku oon palellu jo jonku aikaa, ni oli sit hemppari laskenu 30 sitä yksikköö;)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Voishan tuo olla huonoa verenkiertoakin mutta kun vasta muutaman päivän nyt palellut. Veret mulla on ainakin tähän asti ollut ok....

No mulla kans ollu, mut nyt ku oon palellu jo jonku aikaa, ni oli sit hemppari laskenu 30 sitä yksikköö;)

Hyvähän tuo olis käydä tarkastuttamassa. Jos oliskin tuosta kiinni niin loppuisi tämä palelu. :) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Jos keksit kerro mullekin. Mua palelee ja väsyttää ihan tajuttomasti nykyään

Nämä sopis myös raudan puutteeseen. Kannattaa käydä tarkastamassa arvot:)

Täytyis varmaan käydä, tietty ku olis tajunnu olis eilen senkin pyytäny ku kävin ottamassa jäykkäkouristuspiikin. Noh jos sit ens jouluna...
Ei kai ylimääräsestä rautakuuristakaan haittaa ole jos sellasen söis muutenki? Hemppa ei o koskaan ollu mikään korkee

Jos keksit kerro mullekin. Mua palelee ja väsyttää ihan tajuttomasti nykyään

Nämä sopis myös raudan puutteeseen. Kannattaa käydä tarkastamassa arvot:)

Täytyis varmaan käydä, tietty ku olis tajunnu olis eilen senkin pyytäny ku kävin ottamassa jäykkäkouristuspiikin. Noh jos sit ens jouluna...
Ei kai ylimääräsestä rautakuuristakaan haittaa ole jos sellasen söis muutenki? Hemppa ei o koskaan ollu mikään korkee

No ei kyl oo haittaa. Mulle viel ehdotettiin, ett ku oon kk-kuurin syöny, ni pitäis käydä tarkastamassa onko arvot parantunu. Sanoivat, ett jos rautavarastot on ihan tyhjillään, ni 1 kk kuuri ei riitä.

Yhteistyössä