mikä mulla oikeen on?? (kurkkukipu ilman flunssaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yx kipee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yx kipee

Vieras
eilen alkoi kurkkukipu ja illalla nousi kuume. muita flunssan oireita ei ole, eilen koski illalla päähän. tänään kuumetta ei enää ollu, mut kurkku hieman kipeä.
mistä tää johtuu??
milä tästä paranee nopeesti?? valkosiuli maitoa jo join eilen. carmolis tipoja ottanu 5kertaa joka päivä ja syny kurkkupastilleja. mitä muita konsteja vois kokeilla?? kauan tää tauti ketää, onko jollain muulla ollu??

Mulla alko kans alkusyksystä tauti samoilla oireilla, kurkku kipu, hieman lämpöö ja lihaksia särki. Muut oireet hävis 2 päivässä, kurkkukipu kesti kuukauden! :o ja piru vie vielä siirty toiseltapuolelta toiselle ja keskelle. Oli tuskallinen kuukaus. :/

Noin alkoi minulkii pariviikkoo sit flunssa. Ens kurkkukipu ja kuume, sit kohta alko räkä valumaan ja yskä. En oo vielkää kunnolla terve.
Keskimmäisellä oli ihan sama homma. Hällä kyllä vielkii yskää, en ees muista enää kuin mones viikko menossa.
2 antibioottikuuria on syöny, eka korva- ja keuhkoputkentulehukseen, toinen pelkkään korvatulehukseen (keuhkoist ei silloin kuulunut mitään vaikka yskinyt olikin siinä vaiheessa jo yhteensä 10 viikkoa, eikä viikkositkää kuulunu keuhkoist mitään )

Mulla oli ihan samat oireet la aamulla ja illalla nousi kuume. menin päivystykseen ja selvisi että normi influenssa. Mut kannattaa mennä kuiteski tarkistuttaa!

Yhteistyössä