Mikä mulla nyt on?? Tosi outo olo kun mieli tekee tepposia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vika:
KUULE MENE LÄÄKÄRIIN KÄYMÄÄN JA KYSELEMÄÄN!!!!!IHAN ÄLYTÖNTÄ ETTET MENNYT/NYT VAAN KYSELET SÄRYTTÖMÄN MIGREENIN JUUTUJA,googlella varmaankin saat samat jutut kuin mitä täältä saisit, muttet saman veroista kuin LÄÄKÄRILTÄ!

No meni niin nopeasti ohi etten kerinnyt lääkäriä miettimään. Vielä jos tulee vastaavaa niin menen, mutta osaisko joku vähän kertoa, että mistä saattaisi olla kyse

Ei kun heti huomis aamuna soitat lääkäri ajan, sä menet itsesi tarkastuttamaan. En sua (ehkä)tunne, mutta tee itsellesi ja läheisillesi palvelus ja mene näytille...sitten saat kysellä tietosi ja saat varmuuden mikä sulla oli!ETENKIN JOS SULLA ON LAPSIA!

Alkuperäinen kirjoittaja hei kuule!:
En tiedä mutta mulle tuli mieleen dissosiaatio, onko termi tuttu? Liittyy traumoihin. Onko ahdistuneisuutta tai muuten vaikeeta ollu? Traumataustaa? Senkin on voinut unohtaa, kokemusta on.

No en nyt tiedä.. Oksensin, miten se liittyisi asiaan?? Olin aamulla kyllä aika lailla sekaisin, kaikki mitä luin olikin hetken päästä eri juttuja ja itse kirjoittamani jutut näyttivät vierailta, tosi outo olo oli kyllä. Oksentamisen jälkeen oli ihan ok.

Et taida oikeastaan välittää tilastasi ollenkaan? Vai onko tämä ehkä sittenkin provo? Sinulle on sanottu, että pitää mennä lääkäriin. Jos aivoverenvuoto, pienikin, voit kuolla. Se ei ole leikin asia.

Mun mielestä sinä vieläkin toistelet asioita vähän ihmeellisesti?! Käy hyvä ihminen sairaalassa, mikset kävisi tarkastuttamassa tilannetta? Eikö henkesi merkitse sinulle mitään? Parempi "turhakin" käynti, kuin että jätät menemättä ja käy huonosti...

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mun mielestä sinä vieläkin toistelet asioita vähän ihmeellisesti?! Käy hyvä ihminen sairaalassa, mikset kävisi tarkastuttamassa tilannetta? Eikö henkesi merkitse sinulle mitään? Parempi "turhakin" käynti, kuin että jätät menemättä ja käy huonosti...

Soitan huomenna lääkäriltä ajan.

En tiedä mutta mulle tuli mieleen dissosiaatio, onko termi tuttu? Liittyy traumoihin. Onko ahdistuneisuutta tai muuten vaikeeta ollu? Traumataustaa? Senkin on voinut unohtaa, kokemusta on.

No en nyt tiedä.. Oksensin, miten se liittyisi asiaan?? Olin aamulla kyllä aika lailla sekaisin, kaikki mitä luin olikin hetken päästä eri juttuja ja itse kirjoittamani jutut näyttivät vierailta, tosi outo olo oli kyllä. Oksentamisen jälkeen oli ihan ok.

Tässäkin viestissä edelleen toistat samoja asioita! Hyvä että menet lääkäriin, toivottavasti aamulla ei vain ole liian myöhäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyt:

Tässäkin viestissä edelleen toistat samoja asioita! Hyvä että menet lääkäriin, toivottavasti aamulla ei vain ole liian myöhäistä.

aaa... no tuollainen toistelu on mulle ihan normaalia :D
Mihin aivojuttuun tuo oksentaminen voisi liittyä?? Itse olen edelleen sitä mieltä, että kyseessä oli särytön migreeni :) aika paljon olen joutunut särkylääkkeitä syömään, kun olen 3vk sitten ollut suonikohjuleikkauksessa. Mutta huomenna soitto ainakin sinne lääkäriin, kiva vain selittää että keskustelupalstalla en tunnistanut kirjoituksiani :laugh: hehheh

miksi sä et kertonut tuota viimeisen viestisi sisältöä jo aamulla?

ensinnäkin tuosta suonikohjuleikkauksesta on saattanut tulla hyytymä joka on lähtenyt liikkeelle eli sinulla on saattanut olla aivoveritulppa.

toisena jos olet kovin paljon käyttänyt särkylääkkeitä ja kovin isoina annoksina niin nekin saattavat aiheuttaa tuollaista sekavuutta.

kolmantena en todellakaan vaan nauraisi ja kieltäytyisi lääkäriin menosta. tuolla menolla oot hyvin nopeeta vainaa.

Tia kohtaus on yksi vaihtoehto. Ei yleensä jätä mitään pysyvää, mutta enteilee yleensä seuraavaa kohtausta.
Ja vieraan kirjoittama yhteys 3 viikkoa sitten olleeseen leikkaukseen on hyvin paljon mahdollinen.
Kerro sille lääkärille nuo oireet niin kuin kirjoitit tänne ja myös se että kirjoitit samat asiat moneen kertaan. Älä unohda kertoa oksentamisesta, se kuuluu myös tuohon pakettiin ja mm. näiden vaihtoehtojen oireisiin.

Aluks mä aattelin että jonkinsortin provo, mutta alkoi oikeasti kylmätä ku luki noita viestejä... Ap, suosittelen oikeasti keskustelemaan terveydenhuollon ammattilaisen kanssa. Soita vaikka terveysneuvontaan jos et muuta jaksa, se on ihan pikkuasia. Numero on 10023.

Yhteistyössä