H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vika:KUULE MENE LÄÄKÄRIIN KÄYMÄÄN JA KYSELEMÄÄN!!!!!IHAN ÄLYTÖNTÄ ETTET MENNYT/NYT VAAN KYSELET SÄRYTTÖMÄN MIGREENIN JUUTUJA,googlella varmaankin saat samat jutut kuin mitä täältä saisit, muttet saman veroista kuin LÄÄKÄRILTÄ!
No meni niin nopeasti ohi etten kerinnyt lääkäriä miettimään. Vielä jos tulee vastaavaa niin menen, mutta osaisko joku vähän kertoa, että mistä saattaisi olla kyse
Alkuperäinen kirjoittaja hei kuule!:En tiedä mutta mulle tuli mieleen dissosiaatio, onko termi tuttu? Liittyy traumoihin. Onko ahdistuneisuutta tai muuten vaikeeta ollu? Traumataustaa? Senkin on voinut unohtaa, kokemusta on.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Mun mielestä sinä vieläkin toistelet asioita vähän ihmeellisesti?! Käy hyvä ihminen sairaalassa, mikset kävisi tarkastuttamassa tilannetta? Eikö henkesi merkitse sinulle mitään? Parempi "turhakin" käynti, kuin että jätät menemättä ja käy huonosti...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei kuule!:En tiedä mutta mulle tuli mieleen dissosiaatio, onko termi tuttu? Liittyy traumoihin. Onko ahdistuneisuutta tai muuten vaikeeta ollu? Traumataustaa? Senkin on voinut unohtaa, kokemusta on.
No en nyt tiedä.. Oksensin, miten se liittyisi asiaan?? Olin aamulla kyllä aika lailla sekaisin, kaikki mitä luin olikin hetken päästä eri juttuja ja itse kirjoittamani jutut näyttivät vierailta, tosi outo olo oli kyllä. Oksentamisen jälkeen oli ihan ok.
Alkuperäinen kirjoittaja tyt:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei kuule!:En tiedä mutta mulle tuli mieleen dissosiaatio, onko termi tuttu? Liittyy traumoihin. Onko ahdistuneisuutta tai muuten vaikeeta ollu? Traumataustaa? Senkin on voinut unohtaa, kokemusta on.
No en nyt tiedä.. Oksensin, miten se liittyisi asiaan?? Olin aamulla kyllä aika lailla sekaisin, kaikki mitä luin olikin hetken päästä eri juttuja ja itse kirjoittamani jutut näyttivät vierailta, tosi outo olo oli kyllä. Oksentamisen jälkeen oli ihan ok.
Tässäkin viestissä edelleen toistat samoja asioita! Hyvä että menet lääkäriin, toivottavasti aamulla ei vain ole liian myöhäistä.