Mikä mul on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raaps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raaps

Vieras
Oksennustaudin sain 4 päivää sitten,
ekana päivänä ei pysyny mikään sisällä, kuume nousi ja miekkonen sano että olin yöllä jotain houraillut (vaikea itse uskoa mutta kai se totta on, luuli että vain lapset tekevät näin.. ) ,
tokana oli huono olo, ei oksennusta, mutta vatsa täysin vellillä.
3. päivänä huono olo jatkui ja sain jonkun ihottuman vatsaan, rintaan, kylkiin, selkään ja vähän käsiinkin. ja nyt
4. päivänä huono olo vaan jatkuu, ja vatsa kuralla edelleen.. myöskään tuo ihottuma, mitä nokkosrokoksi luulen, ei ole kadonnut mihinkään allergialääkkeestä huolimatta.. kutiaa ja kirvelee vaan kovasti edelleen.. :(

onko tä nyt ihan normi oksennustauti vai jotain ihan muuta.. koska lääkäriin jossai rauhotu?

Kiitos avusta.. <3

Valitettavasti en tiiä mitä tuo ihottuma on mutta mulle tulee ihan sama AINA kun olen joko oksennustaudissa tai ripulilla joten ilmeisesti siihen liittyy jollain tavalla =)

Lääkäriltä joskus sitä kysyin muttei sanonut oikein juuta tai jaatakaan, tietäskö joku muu ??

Tuo häviää kyllä, multa ainakin on lähteny aina parin pv sisällä sitte =)

Ohhoh.. :o mulle ei oo koskaan ennen kyl tässä yhteydessä tullu.. onko jotain kotikonsteja miten sitä sais lievitettyä sitä kutinaa? koitin jo kylmään veteen kasteltua pyyhettä tohon vatsan päälle, mut se lämpes ja näin ollen menetti "tehos" parissa minuutissa.. :/

Mulla tuo ei juuri oo kutissu joten hiukan huono tossa jelppiin mutta ootko koittanu ihan rasvata ?

Kauhee ajatuski et kutiais :/ Mulle tulee ihan samoihin kohtiin ku sullaki, viimeks viepä reissulla niin et ois pitäny bikineissä kulkea :D

Koita josko rasvaus auttas =)

no en tiä onko tää sama homma mut ku tuolla mun tytöllä oli flunssa, korvatulehdus ja kuume korkealla useamman päivän nii sille nous just sellaista nokkosrokkoa. Ja kun kysyin siitä niin mulle sano eräs hoitaja että se voipi joskus nousta jos on pitkään kipeänä. Nii ja se ei ollu sitä vauvarokkoa ku se oli ollu tytöllä jo ihan vauvana.

Mulla menee hermo.. :( jo 5. päivä tätä oloa.. sydämen lyönnitkin tuntuu jotenkin niin vaivalloisilta..
Äskön istuin taas vessassa ainakin sen 30min, ja ei kiinteestä tavarasta tietookaan, ja koko ajan vaan meinaan oksentaa, mutta pidättelen sitä viimoseen asti ku se on yks inhottaviimmista asioista mitä tiiän..
Ja viime yönä heräilin tän ihottuman tiimoilta aika monta kertaa, sitte hetki kauheeta raapimista ja taju pois.. rupeen oikeesti jo epäilee ettei olis oksennustauti ollenkaan, ku ei täs taloudessa sitä oo saanu ketään, eikä mul oo mitään hajuu mistä itekkään olisin sen saanu.. Alkaa olla voimat jo vähän finaalissa, ja torstaina pitäis lähtee tukholmaan käymään... :(

Yhteistyössä