mikä mua vaivaa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
:ashamed:
mä kilahtelen ihan koko ajan :ashamed:
siis mielialat heittelee aivan laidasta laitaan! voisin hyvin kuvitella sanovani et voikultarakasvitunääliö niin et äänensävyki muuttuu kesken lauseen :ashamed:
(ja ei,en todellakaan ole raskaana!!)
en kiehu pojalle niinkään,mut miehelle sit senkin edestä. suutun sille ihan kaikesta,viimeks äsken siitä et oli vääntäny leivänpaahtimeen lisää tehoja ja koska en älynny asiaa tarkistaa niin mun leivät melkein palo ja pinna palo täysin |O :ashamed:
mä vihaan sitä jokatoinen minuutti ja rakastan yli kaiken jokatoinen.
mut mä olen kohtuuton,eihän se voi lukea mun ajatuksia tai voi joka ikisessä pikkujutussa mua ajatella ja vaik tajuan sen niin silti kilahtelen sille |O
mä niin vihaan itseeni. kai se on mentävä lekuriin tilittään jos sais lääkityksen kuntoon |O :ashamed:

yliväsyny oon kyl ollu.. mul on sellanen ouo juttu et vaikka menisin kuinka aikasin illalla nukkuun,niin oon aamulla ihan kamalan väsyny jonneki puoleen päivään asti jos herään esim.klo7 kuten nykyään :/ :ashamed:

Nyt kun on taas tämä pimeä aika tullut, monilla tulee ihan tolkutonta väsymystä vaikka nukkuisi kuinka. Itse olen käyttänyt ensiapuna B-vitamiinikuuria, auttaa aina! Ja eron huomaa jo ekana päivänä :) Kantsii kokeilla!

Yhteistyössä