Mikä mua vaivaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Nyt on yhtäkkiä niin siipi maassa että oksat pois. Mä olen aamusta asti ollut tosi tosi pahalla tuulella, itkettää taas ihan kaikki, masentaa, ärsyttäää ja kyllästyttää.

Täällä piehtaroin itsesäälissä ja ainoa kaveri, eli tietokone, ei sekään saatana voi toimia kunnolla... :'( :'( :'(

No ollaanhan myö täällä sinun kaverina :hug: Muakin v*tuttaa (ukko) ja kauhee yrjömigreenikin oli tänään. Just pystyin jopa suolatikun syömään..
Mikä sua pännii?

:hug: Tuskin lohduttanee, mutta et ole ainoa! Yhdessä hetkessä olet valmis hyppäämään seuraavaan Siperian junaan, toisessa syleilet koko maailmaa.
Onko tuo makaaminen ja sisällä olo ihan määrättyä?

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
:hug: Tuskin lohduttanee, mutta et ole ainoa! Yhdessä hetkessä olet valmis hyppäämään seuraavaan Siperian junaan, toisessa syleilet koko maailmaa.

On juu määrättyä. Eka olin 3 viikkoa saikulla, sitten 2 viikkoa töissä, sit 1,5 viikkoa sairaalassa ja nyt vajaa 2 viikkoa kotona. Ja siis levossa pakko olla :(

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Sua vaivaa raskaus. Se vaiva onneks usein lähtee synnyttämällä :D

Heh, kiitos Panppe, tuo lohduttaa :) Enää pari kuukautta...

*muoks* Vaikkei kyllä ollut miulle osoitettukkaan! :D Otin oikeuden omiin käsiini.

Ole hyvä vaan :xmas:
Faktaahan se on, katsos, ja toimii kaikkien raskaana olevien kohdalla :saint:

Etkö oikeesti saa mennä ulos??
Onko teillä pleikkaria? Jos ei ole, niin kipinkapin ostamaan! Ja aika kuluu kun siivillä :D
(mä ainakin jäisin pahasti koukkuun jos meillä sellainen olisi)

No siis jos makuultaan pääsis ulos B) . Mä oon kyllä aina jos mahdollista ikkuna auki mut eipä se oo sama asia.

Meillä on pleikkari mut mä en jaksa siitä innostua. Blääh...nyt ei innostu ei sitten mistään.

Vissiin kiva rypeä itsesäälissä ja ruikuttaa vaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Etkö oikeesti saa mennä ulos??
Onko teillä pleikkaria? Jos ei ole, niin kipinkapin ostamaan! Ja aika kuluu kun siivillä :D
(mä ainakin jäisin pahasti koukkuun jos meillä sellainen olisi)

No siis jos makuultaan pääsis ulos B) . Mä oon kyllä aina jos mahdollista ikkuna auki mut eipä se oo sama asia.

Meillä on pleikkari mut mä en jaksa siitä innostua. Blääh...nyt ei innostu ei sitten mistään.

Vissiin kiva rypeä itsesäälissä ja ruikuttaa vaan B)

Mut eikös se niin ollut et pitää kuitenkin liikkua edes vähän? Paitsi mitä se lohduttaa, kävellä ulos ja seistä siinä sitte :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

On juu määrättyä. Eka olin 3 viikkoa saikulla, sitten 2 viikkoa töissä, sit 1,5 viikkoa sairaalassa ja nyt vajaa 2 viikkoa kotona. Ja siis levossa pakko olla :(

Voi reppanaa.. :( Niin tuo on kyllä vähän täälläkin päässä ollut, en sentään sairaalaan asti ole joutunut mutta sairaslomalla vähän väliä, ja millon mikäkin ruuminosa käyttökiellossa.. maanantaina olisi sitten viimeinen työpäivä.
Otappa vaikka suihku/lämmitä sauna, kampaa, sui, rasvaa, pue (tai jätä pukematta, mikä nyt kivalta tuntuu :) ) ja rentoudu. Koita ajatella mitä monet maksaisivat siitä hyvästä että saisivat olla tekemättä yhtään mitään, silleen miekin ruokin huonoa omaatuntoa :)

Auts. Erhe. Pitää nyt vielä lisätä ettei siun missään tapauksessa PIDÄ kokea huonoa omatuntoa siitä ettet saa tehdä mitään, itselläni vaan on sellainen kummallinen tapa ruoskia itseäni, vaikka tiedän varsin hyvin ettei syytä olisi.