Mikä mua vaivaa?? :( Seksistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terapeutille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

terapeutille

Vieras
Rakastan miestäni todella paljon,ihan halailla ja pussailla ja ikävöin,kun on pois.
Mutta,sitten seksi.Alkaa oksettaa,pelkkä ajatus ja ällöttää,jos alkaa ehdottelemaan.

Ei ole aina ollut näin (kun 2 lastakin saatu tehtyä),mutta nyt tullut kuopuksen syntymän jälkeen.
Ollaan siis neljä vuotta oltu yhdessä ja molemmat lapset valvottaneet (kuopus valvottaa vieläkin),2 kertaa vuodessa ehkä saadaan yhteistä aikaa miehen kanssa.

Mistä vois johtua?Pitääkö mun mennä terapiaan,ettei meiän suhde nyt tähän kaadu :( Mies jo oireilee,kun mä oireilen ja seksi kuuluu parisuhteeseen.

Kokemuksia?onko mennyt itsestään ohi,kun lapset vähän kasvaa ym.?

Kiitän :flower:

Meillä mies ei halua seksiä....olen antanut asian olla vaikka se ärsyttääkin. Nyt en minäkään enää halua seksiä hänen kanssaan, mutta muiden kanssa kyllä haluaisin.

[QUOTE="hmm";27569028]Meillä mies ei halua seksiä....olen antanut asian olla vaikka se ärsyttääkin. Nyt en minäkään enää halua seksiä hänen kanssaan, mutta muiden kanssa kyllä haluaisin.[/QUOTE]

No meillä kanssa käymässä näin,ettei mies enää edes ehdota :(

Kenenkään lapsi ei valvota niin, ettei koskaan voisi harrastaa.

Rakastan miestäni todella paljon,ihan halailla ja pussailla ja ikävöin,kun on pois.
Mutta,sitten seksi.Alkaa oksettaa,pelkkä ajatus ja ällöttää,jos alkaa ehdottelemaan.

Ei ole aina ollut näin (kun 2 lastakin saatu tehtyä),mutta nyt tullut kuopuksen syntymän jälkeen.
Ollaan siis neljä vuotta oltu yhdessä ja molemmat lapset valvottaneet (kuopus valvottaa vieläkin),2 kertaa vuodessa ehkä saadaan yhteistä aikaa miehen kanssa.

Mistä vois johtua?Pitääkö mun mennä terapiaan,ettei meiän suhde nyt tähän kaadu :( Mies jo oireilee,kun mä oireilen ja seksi kuuluu parisuhteeseen.

Kokemuksia?onko mennyt itsestään ohi,kun lapset vähän kasvaa ym.?

Kiitän :flower:

No kyllä mä hakisin tuossa vaiheessa jo apuja jostain, selvästi teidän suhde siitä jo kärsii. Parisuhdeterapeutin juttusille tms. Ja järjestäkää aikaa toisillenne enemmän. Illalla kun lapset menee nukkumaan, niin lähelläoloa ilman seksin vaatimuksia ensin. Telkkarit, tietokoneet yms kiinni ja tutustutte uudelleen toisiinne.

Mulla käynyt myös noin. Ei seksi mitenkään ällötä, mut en oikein tunne itseäni enää naiseksi vaan lähinnä äidiksi. Oon kyllä ihan julmetun väsynyt, et ehkä se jotain painaa asiassa.

Oiskohan joku paha oravanpyörä? Koet että se on sinun velvollisuus ja se ahistaa ja saa aikaseks huonoa oloa?

Eikö sinua koskaan haluta? Esim. jos heräät yöllä ja jäät miettimään omaa kultaa siinä vieressä ja asioita mitä voisitte tehdä, tai mitä sinä voisit siinä tehdä ;D ??

Minua ei erikoisemmin hotsita jos aletaan ehdottelemaan, mutta sit jos minä saan olla se joka tekee aloitteen (eikä mies nyt ihan liikaa innostu, se taas ei ole hyvä), niin seksi on aivan mahtavaa.

Oiskohan joku paha oravanpyörä? Koet että se on sinun velvollisuus ja se ahistaa ja saa aikaseks huonoa oloa?

Eikö sinua koskaan haluta? Esim. jos heräät yöllä ja jäät miettimään omaa kultaa siinä vieressä ja asioita mitä voisitte tehdä, tai mitä sinä voisit siinä tehdä ;D ??

Minua ei erikoisemmin hotsita jos aletaan ehdottelemaan, mutta sit jos minä saan olla se joka tekee aloitteen (eikä mies nyt ihan liikaa innostu, se taas ei ole hyvä), niin seksi on aivan mahtavaa.

Ei hotsita sitten mitenkää :(

lääkärin kauttakin voi lähteä selvittelemään syitä haluttomuuteen.. voi olla joku hormonaalinenkin juttu varsinkin jos on suoraan seurannut synnytyksen jälkeen. Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Tsemppiä asian selvittelyyn!

[QUOTE="vieras";27569430]lääkärin kauttakin voi lähteä selvittelemään syitä haluttomuuteen.. voi olla joku hormonaalinenkin juttu varsinkin jos on suoraan seurannut synnytyksen jälkeen. Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Tsemppiä asian selvittelyyn![/QUOTE]

Olen miettinyt tuota lääkäriä ja en vaan saa mentyä,kun nolottaa :ashamed:

En käytä hormonaalista ehkäisyä.

Kiitos :)

Täällä painitaan saman asian kanssa. Esikoisen synnyttyä 11-vuotta sitten, halut jäi synnärille. Lapsia siunaantunut vielä 2 lisää, mutta kyllä se yhtä pakkopullaa on :( En haluaisi, että se on näin, mutta en tiedä edes mistä johtuu tämä haluttomuus.
Kahdestaan kun ollaan miehen kanssa reissussa, niin ei sielä ole mitään ongelmia :) Jyystetään monta kertaa päivässä, mutta kotona..

mä tiedän mistä sä puhut. kun lapset on ns iholla jatkuvasti niin sitä tahtois sen hetken olla ihan yksin ilman mitään kosketusta ja lähentelyä ja ehdottelua.
jos saisit vaikka jonkun harrastuksen? itse huomasin et kun aloin käydä kerran viikossa jumpassa joka matkoineen kestää noin 2tuntia niin sen jälkeen pystyin taas päästään lähelle. ja nyt kun osa-aika työssä niin saan täälläkin sitä omaa tilaa niin paljon et nautin jopa läheisyydestä.
ja itse tykkään aamuseksista mikä ei toteudu lapsiperheessä kovinkaan hyvin, mut nyt vielä kun lpasi nukkuu päikkäreitä niin la ja su päikkärit on varattu meidän seksi elämälle.
ja kun siihen saa itsensä vihdoinkin heräteltyä niin huomaan et se onkin tosi kivaa. mut se aloittaminen....

Totta tuo "lapset iholla" juttu.Mulla 2.5v ja 1v ja molemmat niin sylivauvoja,eli sylin kipeitä ja varmasti on jompikumpi aina tässä sylissä (nytkin :D)

Iltaisin olen niin väsyny,että menen ennen esikoista jo nukkumaan,joten se siitäkin yhteisestä ajasta..

Harrastan salia ja zumbaa,joten kyllä tästä arjesta vähän pääsee irrottautuu.

Yhteistyössä