Mikä mua vaivaa!?!? Ois kiva saada tietää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanja82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanja82

Jäsen
14.10.2010
98
0
6
On ollut reilun kuukauden sellainen kausi, etten varmasti ole syönyt kuin kaksi kertaa lämpimän ruoan ja ehkä pari kertaa leivän, mutten syön vaan imelää, suklaata ja kahvileipää.
Mä en vaan kertakaikkiaan voi ajatellakkaan syöväni Ruokaa :mad:
Mä oon aina ollut ruoan ystävä ja käydään moniamonia kertoja viikossa ulkona syömässä, mutta nyt ei vaan maistu, ei mikään. Voiko olla jonkin puute tai...
Lääkärit ei keksi selitystä.

Lääkkeitä mulla on tradolan retard, cipralex ja klotriptyl, mutta en löydä niistäkään selittävää tekijää...

Alan olla epätoivoinen, kun tää imeläkin alkaa jo tökkiä, kai mä kohta en syö mtn, kivennäisvedellä elän...

Kuule, mulla on ajoittain ihan samanlaisia kausia, oon monasti haaveillu et olis päivän ruuat vaikka muutamassa tabletissa niin ei tarvis syödä muuten. Mutta mulla iskee ruokahaluttomuus yleensä vaan sillon kun on stressiä paljon, edellisellä pahemmalla stressi kaudella tippu paino yli 8 kiloa puolessatoista kuukaudessa (oon jo muutenkin aika laiha)..

Pakota itsesi syömään kunnolla, säännölliset ateriat kehiin. Elimistö kärsii kun kohtelet sitä noin. Et kuole, vaikka aluksi ajatus syömisestä ahdistaakin.

Miten voi pakottaa itsensä syömään :ashamed: Yritin äsken pakolla syödä edes leivän kun katoin lapsille iltaruoan, mutta sekin jäi sit lopulta syömättä. Vielä oman syömättömyyden lisäksi kaksi vuotias on lopettanut syömisen täysin ja nyt tuntuu et sekin on mun syytä, kun en näytä mallia miten syödään, vaikka kyllä hän aamuruoalla istuu isänsä kanssa pöydässä ja isänsä syö mut tää taapero ei siltikään.

Mulla ei paino ole laskenut yhtään, pikemmin ehkä hiukan noussut, koska syön kyllä imelää ihan liikaa. Voin syödä suklaalevyn puolessa tunnissa ja siihen kolmen kahvin kahvileivät joka päivä jne. Ja juon energiajuomaa pysyäkseni hereillä, vaikka tää uneliaisuus johtuu varmasti syömättömyydestä, kamala kierre :(

Yhteistyössä