Mikä mua vaivaa? Kun esim. töissä on joku komee ja mukava mies, ni ihastun tosi helposti siihen tyyppiin ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos sua vaivaa tylsyys tai huomion puute.. Itse huomaan ihastuvani herkemmin jos kaipaan jotain säpinää tai sitä että mies huomioisi minua enemmän. Meillä on ollut tosi rankkaa pienen sairastelevan lapsen kanssa, joten parisuhde on mitä on.... Kun tuntuu ettei energiaa ole, tai kiinnostusta tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Olet huomionhakuinen, itsestäsi epävarma wannabe-teiniprinsessa, jolla ei riitä mikään eikä kukaan. Mene itseesi.

Kyllä ne osaa muutkin kuin teiniprinsessat. Joskus vanhemmat naiset on vielä pahempia tempauksissaan kuin nuoret :D

Alkuperäinen kirjoittaja noo:
Voisko olla, ettet osaa luoda neutraaleja suhteita vastakkaiseen sukupuoleen?

Miten se on mahdollista luoda neutraali suhde johonkin kehen ihastuu. Mä en osaa ittestäni sanoo muuta kun että olen tosi huono pitämään tunteet sisälläni. Osaan kyllä ilmaista ne melko rakentavasti.. En tiä onko se nyt sitten niin huono asia.

että se huomio miehiltä tuntuu niin mukavalta. Ei sille voi mitään. Mutta tietyt rajat voisit itsellesi asettaa, vaikka niin, että älä tee mitään mitä et esimerkiksi sallisi miehellesi vastavassa tilanteessa. Pikku flirtti ei ole varmasti keneltäkään pois, päinvastoin !

Mulla vähän samantyyppistä... ja joku ihme asenne että niittenki pitäs ihastua minuun. Vaikka en oikeesti ole ihastunu, ni joku semmone asenne siinä on. Varsinki tuo että ne muka pitää mua jonain... :kieh: Luulen, että se on siitä kun oon niin epävarma itsestäni, en osaa muutenkaan olla ihmisten kans. Huono itsetunto, huomionkaipuu, ...

Yhteistyössä