Mikä mua vaivaa,aivan outoja oireita?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maisa"

Vieras
Enkä jaksa menä lääkäriin kun ei ne ota todesta.
Suurin murheeni on tällä hetkellä silmien nykinät,siis molemmissa silmissä päivittäin aina jonkin verran,yleensä nykisee kun räpäytän silmiä.
Sitten on toispuoleista päänsärkyä,joka tuntuu sykäyksittäin aina vasemmalla puolella.Tätä pääkipua on ollut jo 2 vuotta.Nyt mukaan tullut palan tunnetta kurkussa toisinaan,ehkä pahoinvointiakin välillä tai sitten sekoitan palan tunteen kurkussa pahoinvointiin.
Lihonut olet kohta 10kg aika lyhyen ajan sisällä enkä löydä syytä syömisestä tai liikkumattomuudesta.
Sitten sellaisia outoja väristyksiä menee kipeällä puolella päätä,niinkuin kylmiä väreitä.
Pää on kuvattu,verikokeita otettu mukaan lukien kilpirauhaskokeet eikä missään oo mitään vikaa.
Stressiä kyllä on eikä nämä aina uudet oireet lainkaan helpota tilannetta.Nyt tämä palan tunne kurkussa jo säikäytti.

Onko sinulle tehty pään magneettikuvausta varjoaineen kera? Semmoista suosittelisin, jos sattuisi olemaan verisuoniperäistä tuo päänsärky. Samalla saisi monet muutkin vaivat (esim. MS-tauti) suljettua pois.

Monet terveysongelmat ovat sellaisia, että pitää käydä monta kertaa terveyskeskuksessa ennen kuin kaikki vaihtoehdot on tutkittu ja aina välillä pitää vetää buranakuuri tai vastaava, jos lääkäri on sitä mieltä, että poistaa ongelman. Se vaatii sitkeyttä, mutta johtaa toivottavasti tuloksiin.

[QUOTE="maisa";28121753]On tehty pään MRI ja MRA varjoainetehosteisena n.1,5 v sitten oireiden olessa samoja.eikä niiss näkynyt ms-taudin pakkeja.myös kaulasuonet kuvattiin.[/QUOTE]
siis plakkeja.

on jumituksia ja neurologi otesi jännitysniskan,en vain voi uskoa että se aiheuttaisi tällaisia oireita.Olen niin luovuttanut,tosiaan 1,5 v sitten minua tutkittiin todella paljon ja tuntuu että antaisiko vaan olla näiden oireiden kanssa.Toisaalta olen satavarma ettäsairastanvähintään aivokasvainta..jos se kasvain vaikka lisi tullut tuon mri kuvan jälkeen...

Mulla on kanssa samantyyppisiä oireita ja jännitysniskaa mulle terkkarilla tarjotaan. Hieronta yleensä auttaa, ainakin mua. Just toi palan tunne kurkussa...noh, on mulla närästystäkin...

[QUOTE="maisa";28121858]on jumituksia ja neurologi otesi jännitysniskan,en vain voi uskoa että se aiheuttaisi tällaisia oireita.Olen niin luovuttanut,tosiaan 1,5 v sitten minua tutkittiin todella paljon ja tuntuu että antaisiko vaan olla näiden oireiden kanssa.Toisaalta olen satavarma ettäsairastanvähintään aivokasvainta..jos se kasvain vaikka lisi tullut tuon mri kuvan jälkeen...[/QUOTE]

Mulla on itsellä aika-ajoin samantyyppistä oireilua ja jännitysniska mulla on diagnosoitu liki 10v sitten; siihen sitten yhdistettynä migreenioireilua, niin oiretta on jos jonkinlaista.Niskavaivoista mun pitäisi varmasti mennä uudestaan lääkäriin, koska on tullut sellasia oireita että kun niska naksuu(se on normaalia) mutta kipu sen yhteydessä ei enää ole; näin olen kuullut.Mulla on vielä purennassa häikkää, niin ei ihme että päänupissa oiretta riittää.Lääkäri löysi päälaelta jopa sellasia kipeitä aristavia kohoumia; mitkä johtuu jumituksista.

Yhteistyössä