mikä motiivi voi olla ihmisellä, joka luo itselleen "uuden elämän" täällä palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tätä olen ihmetellyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tätä olen ihmetellyt

Vieras
nämä pitkäkestoiset provot siis. kuinka joku jaksaa luoda kokonaisen hahmon, keksiä hänelle perheen ja elämän ja vielä pyörittää tätä hahmoa palstoilla lähes päivittäin? eikö siinä ala olla jo oma mielenterveys vaarassa? vai onko nää sitten jotain kirjailijoita, jotka testaa jotain hahmoa, joka päätyy lopulta kirjaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mä en ainakaan edes muistaisi kaikkia juttuja jos mun pitäisi keksiä uusi elämä tänne :laugh: :laugh: Saisin itteni pussiin nopeasti :whistle:
sama juttu ja ei mulla ois aikaa tommosen kehittelyyn..olen aina ja joka paikassa oma itseni,jos ei kelpaa niin se on voi,voi :D

no näistähän nyt tietysti jokainen voi olla mitä mieltä hyvänsä, ovatko provoja vai ei. mutta kyllä muutama aika räikeä nousee etsimättä mieleen. kaavakin on yleensä aina sama, että lienevätkö sitten saman ihmisen näppikseltä peräisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Mä en ainakaan edes muistaisi kaikkia juttuja jos mun pitäisi keksiä uusi elämä tänne :laugh: :laugh: Saisin itteni pussiin nopeasti :whistle:
sama juttu ja ei mulla ois aikaa tommosen kehittelyyn..olen aina ja joka paikassa oma itseni,jos ei kelpaa niin se on voi,voi :D

Peesi molempiin. Mistä sulle tuli mieleen et täällä ois "kaksoiselämiä".

Alkuperäinen kirjoittaja tätä olen ihmetellyt:
no näistähän nyt tietysti jokainen voi olla mitä mieltä hyvänsä, ovatko provoja vai ei. mutta kyllä muutama aika räikeä nousee etsimättä mieleen. kaavakin on yleensä aina sama, että lienevätkö sitten saman ihmisen näppikseltä peräisin.

Alas latelee nikkejä,tahtoo tietää :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Alas latelee nikkejä,tahtoo tietää :attn:

Tää haluu kans tietää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Sama homma täällä!
Täytyy olla tekemisen puute jos tuommoisen tarinan jaksaa keksiä...Tosin eikös täällä ole muutama tuollaisesta kiinni jääny? :whistle:

mä jotenkin kuvittelisin, että siinä alkais oma elämä jo hämärtymään aika pahasti jos tunnin-parikin päivässä istuis tässä kirjoittamassa jonkun muun elämästä ja vastailis galluppeihin sun muihin jonain muuna kuin ittenään. eikö se oo vähän sairasta?

Mie kans kadehdin että on niin lositava mielikuvitus et keksii niitä juttuja ja sitte vielä musitaa ja pystyy kehittelee sitä tarinaa eteenpäin.
Jossakin vaiheessa muistelisin et oli se lyydia ja liidia ja joku hirvee kolmio draama ja sitte olis se LTO josksu vuosia sitte onhan noita ja stte yks äiti ihminen kirjotti monen lapsen äitinä ja sitte 15v teiniäippänä eri nikeillä, tää jäi kiinni kun oli kirjautunu toisella nikillä ja kirjotti toisena :laugh: en vaan muista enää nikkejä (kun mulla on tuo dementia vähän pahana)

mä jotenkin kuvittelisin, että siinä alkais oma elämä jo hämärtymään aika pahasti jos tunnin-parikin päivässä istuis tässä kirjoittamassa jonkun muun elämästä ja vastailis galluppeihin sun muihin jonain muuna kuin ittenään. eikö se oo vähän sairasta?
Minusta kyllä on enemmän sairasta se, että olen vastaillut samoihin gallupeihin tällä omalla nikilläni - ja niin moni tuntee mut irl, etten voi paskaakaan puhua jäämättä heti kiinni - jo kohta 7 vuoden ajan.

Etkö sä nähnyt mitä mä kirjoitin,jos tuut väittää meitä provoiksi niin olis reilua sanoo nikitkin |O :kieh:

Mä oon ihan varma, että eräs tyyppi täällä on juuri tuota, mitä ap tässä kuvaa! En viitsi nimimerkkiä mainita, mutta jokainen voi päätellä, ketä tarkoitan, kun sanon, että tämä tyyppi tarkoituksella on luonut stereotypisen kuvan itsestään oman kansansa edustajana... on rikosrekisteriä, kytköksiä mafiaan, yh-teiniäiti, ottaa rahaa seksistä, kertoo avoimesti käyttävänsä lapsiinsa huutamista ja ruumiillista kuritusta kuten oma ätinsäkin on aina käyttänyt, on elänyt nuorisokodissa, vikittelee ukkomiehiä ja yleensäkin panee kaikkia vastaantulevia 2-lahkeisia, jotka vaan sattuvat vastaan tulemaan ja suostumaan ja mitä vielä... tuntuu vaan, että siinä on liikaa kaikkea stereotypisiä ominaisuuksia yhdelle ihmiselle, menee uskottavuus!

mä luulen ,että enemmän kuin suoranaisia provoja, niin tälläkin palstalla on sellaisia nikkejä jotka kyllä ovat olevinaan omastakin mielestään omia itsejään, mutta kuitenkin jotenkin esittävät "Kovempaa" "coolimpaa" "ärhäkämpää" kuin mitä ehkä ovat IRL.
emmää osannut nyt tätä tarkkaan hyvin selvittää mitä tarkoitan, mut ehkä joku taas sai langan päästä kiinni.

itse olen joskus tunnistavinani joistakin nikeistä tällaista pientä, sinänsä vaaratonta, epäaitoutta.mutta se on vaan mun näkemys ja kokemus.

nämä pitkäkestoiset provot siis. kuinka joku jaksaa luoda kokonaisen hahmon, keksiä hänelle perheen ja elämän ja vielä pyörittää tätä hahmoa palstoilla lähes päivittäin? eikö siinä ala olla jo oma mielenterveys vaarassa? vai onko nää sitten jotain kirjailijoita, jotka testaa jotain hahmoa, joka päätyy lopulta kirjaan?

Viihdettähän se on . Jotkut tekee sitä ihan tosielämässäkin. Ainahan varoitetaan siitä että netissä et tiedä kenen kanssa olet tekemisissä. Jokainen on täällä omalla vastuullaan ja uskoo mitä tahtoo. Minusta on paljon pahempaa se että todellisessa elämässä valehdellaan, kusetetaan ja esitetään ystävää kun todellisuudessa lyödään puukkoa selkään kun sen kääntää ....

Yhteistyössä