Mikä minussa painaa?!?!!?!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan seko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan seko

Vieras
Näytän sellaiselta 80kiloiselta, en kuitenkaan täysin valaalta, pyöreähköltä ja voimakkaalta, sanoisin.
Olen saanut kuusi lasta ja viimeisimmän raskauden aikana paino nousi 103kg:een! Synnärille jäi nippanappa vauvan painon verran, ehkä himppasen yli...synnytyksestä nyt on aikaa kohta 5kk ja paino on taas lähtenyt nousuun ja puntari näyttää 99!!! 8-o
Toki tiedostan ylipainoni, mutta en totisesti näytä satakiloiselta!! Mikä minussa painaa ja miksi paino vain nousee ja olen edelleen lähes samoissa lukemissa kuin viimisillään raskaana, miten tämä voi olla eden mahdollista......................vaatteista kuitenkin huomaan, että olen kiinteytynyt ja pienentynyt pikkuhiljaa, mutta paino vain nousee...tekeekö nämä helteet?!

Mulla vähän sama juttu, edellisen synnytyksen jälkeen jäi painoa 80 kiloa 170 senttiselle kropalleni.. Kun sitten valittelin kavereille sitä kun on niin pullea olo ja kerroin tuon painon niin sain osakseni naurunremahdukset ja kommentteja "sun vaaka on rikki, et sä voi painaa noin paljon", "joo, olipas hyvä läppä... ai ei ollu vitsi :o ", "Millon sä oot viimeks kääynyt sillä vaa'alla, et sä ainakaan enää niin paljon paina.."

Ei ehkä kovin miellyttävä vastaus: mutta voisiko olla niin, että oma kehonkuvasi valehtelee? Eli et siis näe itseäsi niin isona kuin olet?

Ja ei ne kaikki satakiloisetkaan mitään valaita vielä ole. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Ei ehkä kovin miellyttävä vastaus: mutta voisiko olla niin, että oma kehonkuvasi valehtelee? Eli et siis näe itseäsi niin isona kuin olet?

Olen tätäkin paljon miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että näen itseni positiivisemmin, mitä todellisuudessa olen! Mutta kuitenkin vaatteista voin päätellä todellista kokoani ja tietyt vaatteet menevät kokoajan paremmin ja paremmin, olen parissa kuukaudessa selvästi pienentynyt...tosin vaaka ei sitä näytä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

Olen tätäkin paljon miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että näen itseni positiivisemmin, mitä todellisuudessa olen! Mutta kuitenkin vaatteista voin päätellä todellista kokoani ja tietyt vaatteet menevät kokoajan paremmin ja paremmin, olen parissa kuukaudessa selvästi pienentynyt...tosin vaaka ei sitä näytä...

Mittanauha onkin parempi mitta. :D Saako kysyä sun vaatekokoa, ois ehkä helpompi arvioda "kuinka suuri harhakuva" sulla on itestäs. :D

Itsekin kyllä näen itseni pienempänä kuin todellisuudessa olen. Mutta mitäs se haittaa, jos on itseensä tyytyväinen? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihan seko:
Mikä minussa painaa ja miksi paino vain nousee ja olen edelleen lähes samoissa lukemissa kuin viimisillään raskaana, miten tämä voi olla eden mahdollista......................vaatteista kuitenkin huomaan, että olen kiinteytynyt ja pienentynyt pikkuhiljaa, mutta paino vain nousee...tekeekö nämä helteet?!

oletka aloittanut liikuntaharrastuksen? Liikunnan aloittaminen, sen lisäksi että laihtuminenkin jossain määrin, aiheuttaa sen että lihakset keräävät itseensä nestettä jopa useita kiloja joten laihtumista ei välttämättä alkuun muutamiin viikkoihin tai kuukausiin näe painossa lainkaan vaan lähinnä mittanauhalla.

helle toki myös turvottaa monia vaikka joisi riittävästi.

Mä suosittelen, että nakkaat sen vaa'an kesälomalle jonnekin kaapin perälle ja nautit itsestäsi ja vartalostasi. Vaatekokosi ei tosiaan ole iso, vaikea uskoa että satakiloinen käyttää tuota kokoa. Mutta mikäs siinä, jos on sopiva. :D Ei kannata turhaan miettiä sitä painoa, stressi asiasta nostaa sitä myös.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4423068.jpg Tässä ois...ja taatusti totuudenmukainen kuva, ei silottelua eikä eduksi-asentoa! :D Ja korostan, että todella tiedän ylipainoni, mutta mielestäni tämä kroppani on kuitenkin sellainen, että tästä saa ihan kivan oikealla vaatetuksella, enkä koe olevani ihan mieletön valas. Liikaleukaa minulla ei ole ja kasvoilta olen ihan normaali, en siis ole läskinaama, vaikka läski olenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap (lisäsin kuvan):
http://www.aijaa.com/v.php?i=4423068.jpg Tässä ois...ja taatusti totuudenmukainen kuva, ei silottelua eikä eduksi-asentoa! :D Ja korostan, että todella tiedän ylipainoni, mutta mielestäni tämä kroppani on kuitenkin sellainen, että tästä saa ihan kivan oikealla vaatetuksella, enkä koe olevani ihan mieletön valas. Liikaleukaa minulla ei ole ja kasvoilta olen ihan normaali, en siis ole läskinaama, vaikka läski olenkin.

NO,masua sulla on mutta muotojakin kyllä löytyy.Rintoja,vyötärö ja lantiota.Ehkä olet sopivan pyöree kaikkialta!Tasapuolisesti.
Eikä voi luita syyttää,luut painaa noin 2-3 kiloa aikuisella.

Oon myös 5 lapsen äitee,mut en ole ees raskaana ollessa painanut 62 kiloa enempää.
Oon sellanen kukkakeppi,mut mulla on muotoja.
Oon kai sun ääripää,en tiiä miks painan niin vähän ja silti mulla 65 D rinnat.

Alkuperäinen kirjoittaja NOH!:
Aina pitää muistaa et tuossa mahassa on 6 vauvaa köllinyt. Etsä ihan mikään siro oo, muttet tosiaan suurimmastakaan päästä...

En ikinä ole ollut siroon päinkään, sen toki olen tiedostanut. Rakenteeltani olen aina ollut maskuliininen.

Alkuperäinen kirjoittaja ...niin:
Pää? Nooo, en usko. :D

Näyttääkö tuo kroppa 100kiloselta??

No siis rehellisesti, kyllä näyttää :/ painan sen 63kg joten kun vertaan siihen, niin uskon ihan täysin et painat 40kg enemmän. Et sä silti pahalta näytä :D Liikutko paljon? Lihashan painaa enemmän kuin läski ;)

Yhteistyössä