mikä miestä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mansikkapiiras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mansikkapiiras

Vieras
ollaan siis asumuserossa(kuvittelin että väliaikaisesti). Mutta kun serkkuni,joka tietää tilanteen oli kylässä ja mies tul ikäymään,niin yhtäkkiä ei saanutkaan koskea,ei mennä syliin ja kun hermostuin asiasta. mies lähti ja pisti minulle viestin että et sinä saa tuolla rehaamisella mitään aikaan.

Minä sitten ajattelin että ok,mies on sitten päätöksensä tehnyt,eikä halua kanssani jatkaa. mutta seuraavalla kerralla taas halaili yms.

voisin vetää tästä sen johtopäätöksen että etsii toista ja pitää mua ns.varalla. Mutta täytyyhän miehen tietää ja tajuta että mun lähipiiri kyllä tietää missä mennään, tuskin se minun serkkuani alkaa vokottelee kuitenkaan. niin että mitä väliä jos serkkutyttö(aikuinen) olis nähnyt hiukan meidän välistä läheisyyttä.

Hitto minä lemppaan kohta ukon jos tällästä peliä pitää

Öö, pitäisikö teidän osoittaa teidän välistä hellyyttä serkkusi ollessa läsnä? Siis joku suukko tai kevyt halaus ehkä muiden nähden ok, mutta isompi lääppiminen on yleensä muista vähän vaivaannuttavaa.

ei meillä koskaan tuo läheisyys ole loppunut/vähentynyt/hävinnyt. Taitaa vaan olla molemmilla huonot ongelmien ratkaisukyvyt.

no suukko,halaus, sylissä istuminen,tai vierekkäin olo,kädestä kiinni pitäminen: sitä me ollaan tehty vaikka hiekkalaatikolla koko naapuruston nähden. Myös tämän serkun nähden.

siis ennen asia oli niin,nyt näköjään mies ei halua näyttää muille että läheisyyttä on vielä?

enpä mä mitään isompaa lääppimistä odottanutkaan. eikä pointti ollut se! miks pitää takertua epäoleelliseen? oleellinen asia tässä on miehen muuttunut käytös.

jos ei halua muille enään näyttää etä on läheisyyttä niin kyllä se saa tässä tilanteessa pohtimaan että olenko minä sittenkin vain varalla.. kunnes löytää parempaa.. mieshän sitä asumuseroakin ehdotti

Mietippä ny ite. ootte asumuserossa, eikö se nyt kerro jo jotain. Jos läheisyyttä olis ollu ni ette olis asumuserossa. Ja todellakin olet vain hätävara kunnes miehesi löytää paremman kumppanin. Siihen saakka halitte miehen ehdoilla.

Kyllä se mies pitää sua löyhässä hirressä tuolla pelillä... Etkö sä ole kirjoitellut tästä monesti aiemminkin? Ja sä tyhmä vielä lähdet tohon mukaan. Jos se oikeasti haluaisi olla sun kanssa, ei se pelleilisi noin.

• Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Anna enemmän sitä aikaa molemmille. Jos lähdet tuohon arvausleikkiin, että, mitä, jos, vaikka, toinen nainen... Et ainakaan voita tuolla mitään. Elä faktojen mukaan, eikä omien pelkojen mukaan.

Yhteistyössä