H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja e :en tajua miten kukaan haluaa sellaiseen duuniinEi pahalla, mutta en vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hammashoitajan tytär:mun äiti on hammashoitaja ja mulla tulee siksi vaan mun äiti ja sen työ mieleen. mutta hammashoitajan työ on mun mielestä arvostetumpaa kuin vaikka esim. lähihoitajan työ (siis arvostetumpaa yleisesti, en siis nyt mitenkään halua vähätellä lähihoitajia)
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Aika tylsää hommaa ja hammaslääkärin pillin mukaan tanssimista. Jos lääkäri on kiva, työ voi olla ihan ok, mutta jos sattuu pariksi ikävä lääkäri, ei työssä ole hurraamista. Yksi sukulainen on sitä työtä tehnyt, eikä tykkää yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja tk:ssa hammashoitolassa:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Aika tylsää hommaa ja hammaslääkärin pillin mukaan tanssimista. Jos lääkäri on kiva, työ voi olla ihan ok, mutta jos sattuu pariksi ikävä lääkäri, ei työssä ole hurraamista. Yksi sukulainen on sitä työtä tehnyt, eikä tykkää yhtään.
juuri niin hammaslääkärin pillin mukaan pitää mennä sinä olet vaan hoitaja ja teet niin kauvan kun hammaslääkärikin hommia vaikka päivä venyisi myöhään iltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja tk:ssa hammashoitolassa:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Aika tylsää hommaa ja hammaslääkärin pillin mukaan tanssimista. Jos lääkäri on kiva, työ voi olla ihan ok, mutta jos sattuu pariksi ikävä lääkäri, ei työssä ole hurraamista. Yksi sukulainen on sitä työtä tehnyt, eikä tykkää yhtään.
juuri niin hammaslääkärin pillin mukaan pitää mennä sinä olet vaan hoitaja ja teet niin kauvan kun hammaslääkärikin hommia vaikka päivä venyisi myöhään iltaan.
Just tuota sukulaisenikin valitti. Kerran oli hermostunut, kun lääkäri vain otti lisää iltapotilaita mitään kysymättä. Tiuskaisi lääkärille, että hoida yksinäsi ja lähti kotiin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Just tuota sukulaisenikin valitti. Kerran oli hermostunut, kun lääkäri vain otti lisää iltapotilaita mitään kysymättä. Tiuskaisi lääkärille, että hoida yksinäsi ja lähti kotiin.
Juu, mutta nuoret ja vastavalmistuneet ei sellaista uskalla tehdä joten siinä sitten painetaan hommia ilman taukoja ja ylitöitä ilamn korvauksia. Muistan kun raskaana ollessani en edes ruokataukoja voinut pitää.