mikä mielestänne on tila-auto?

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
ja nyt en tarvitse merkkejä tai muuta vaan minkälaisen auton itse luokittelet tila-autoksi??

musta tila-auto on auto johon mahtuu väh 6hlö+tavarat, vaunut yms yhtäaikaa ilman että yhtäkään penkkiä pitää siirtää tai ottaa pois tai muuta sellaista.

ei tila-auto ole sellainen mistä joutuu ottaa penkkejä pois tai siirtää niitä jotta tavarat mahtuu, silloinhan koko perhe ei mahdu kyytiin. =)

No just joku tuollainen, mitä jo kuvailit. En laske perusfarmareita tila-autoiksi, eihän niihin mahdu juuri sen enempää kuin ennenvanhaan tavallisiin sedaneihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
musta tila-auto on auto johon mahtuu väh 6hlö+tavarat, vaunut yms yhtäaikaa ilman että yhtäkään penkkiä pitää siirtää tai ottaa pois tai muuta sellaista.
Tämä on kyllä hyvä kuvaus.

Alkuperäinen kirjoittaja rellu:
se renault..en muista mikä se on mut se on rekisteröity 7 henkilölle :)
Meillä on Renault Grand Scenic jota myös tila-autona mainostetaan. Minun mielestäni se on kyllä tilava mutta tila-auto se ei missään tapauksessa ole!
Sitten kun kyytiin lätkäistään 7 henkeä niin tilavuuskin alkaa olemaan jo niin ja näin.

transfers-volkswagen-transporter.jpg

Mun mielestä tila-auto on semmonen johon mahtuu yli 5 henkilöä. Se ei ole oleellista, mitä muuta sinne kyytiin sitten mahtuu. Meillä 7 hengen tila-auto, ja mahduttas sinne tavaroineen päivineen vaikka kaikki penkit olis paikallaan, mut paremmin mahtuu kun ei käytä siellä sitä yhtä ylimäärästä penkkiä. Mutta se on vaan sit positiivinen ominaisuus tila-autolle, että penkit saavat yksitellen irti, jolloin muuntelumahdollisuuksia tilan ja istumajärjestyksen suhteen löytyy!

Yhteistyössä