Mikä miehiä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Kaikki ukothan siellä ovat pillunkipeitä. Paitsi tietysti se jokaisen meistä oma ja ihana mies. :saint: :laugh:

mä en oo koskaan ajatellut noin vaikka sanon että ukkoni ei petä.
vaan tiedän monia monia miehiä joista voin sanoa että eivät varmasti ole pettäneet naisiaan.

Ei sitä kukaan voi varmaksi sanoa, ellei tarkkaile niitä miehiä 24/7. ;)

no KAIKKIHAN teidän teoriallanne pettää.

En mä niin vaittänyt. Vaikka uskon että hyvin moni kyllä, jos oikein otollinen tilaisuus tulee... Ja tiedän että jotkut naisparat voivat luottaa miehiinsä liiankin kanssa. Sit tullaan rytinällä pilvilinnoista alas kun jotain tapahtuu. :whistle:

se on sun uskos.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Voi äly.

Millaisia ihmisiä te, jotka uskotte jokaisen pettävän, oikein tunnette? :o

Vaikka laitoin tuollaisen inhorealistisen esimerkin ravintolaillasta niin sen verran tarkennan että eivät kaikki tällaisia ole mutta yllättävän moni on . Olen pöyristynyt huomatessani sen. Myös monelle vapaalle kolmikymppiselle naiselle käy varattu mies poikaystävästä , sitäkään en ymmärrä.
Omasta miehestäni en tietysti haluaisi uskoa että tekisi vastaavaa ja tiedän kyllä monia ryhdikkäitä miehiä ja naisia jotka eivät pettäisi kumppaniaan vaikka kiusaus tunkisi suuhun asti. Minun mielestäni tällaiset ihmiset omaavat aina hyvän itsetunnon ja todennäköisesti jättävät pettämättä sen takia että heidän oma moraalinsa ei salli sitä, eivät niinkään sen takia että kotona odottaa maailman ihanin rva/hra X. Monet puolisoidensa kaltoin kohtelematkaan eivät lähde kostoretkelle vaikka syytä olisi sillä se ei kuulu heidän tapoihinsa.
Ja jotkut sitten haalivat irtoseksiä- ja suhteita minkä ehtivät ja sitten esittävät täydellistä aviomiestä - tai vaimoa taas seuraavalla viikolla. Heillä on pakko viirata ja pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Taisin nyt osua kepilläni muurahaispesään... :whistle:

Ainahan tämä täällä pyörii.

Ja mulle tulee jokaikinen kerta paha mieli niiden (miespuolisten) ystävieni vuoksi, jotka tunnen läpikotaisin ja tiedän, etteivät edes siinä helpossa ja turvatussa tilanteessa naisiaan pettäisi.

:/

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Taisin nyt osua kepilläni muurahaispesään... :whistle:

Ainahan tämä täällä pyörii.

Ja mulle tulee jokaikinen kerta paha mieli niiden (miespuolisten) ystävieni vuoksi, jotka tunnen läpikotaisin ja tiedän, etteivät edes siinä helpossa ja turvatussa tilanteessa naisiaan pettäisi.

:/

mulle tuli sama mieleen :|

nimenomaan JOKAINEN mies kyllä PETTÄÄ jossain elämänvaiheessa... ei välttämättä sinua mutta ehkä sitä exäänsä tai sitten sitä tulevaa... miesten aivot on niiden alapäässä oleva vekoitin joka sanoo minne suuntaan mennään, vaikka aivot vähän yrittäis sanoa jotain toista niin ei..kyllä ne vaan ajatteleen sillä toisellä "päällä"

Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh :
nimenomaan JOKAINEN mies kyllä PETTÄÄ jossain elämänvaiheessa... ei välttämättä sinua mutta ehkä sitä exäänsä tai sitten sitä tulevaa... miesten aivot on niiden alapäässä oleva vekoitin joka sanoo minne suuntaan mennään, vaikka aivot vähän yrittäis sanoa jotain toista niin ei..kyllä ne vaan ajatteleen sillä toisellä "päällä"

mikä mielletään pettämiseksi??

Ot mutta mä en koskaan missään asiassa yleistä, miten helv:tissä joku voi sanoa että kaikki pettää jos ei TUNNE kaikkia maailman miehiä? :/

Ehkä asialla on joku, joka liennyttääkseen omaatuntoaan itse petettyään, tai vähentääkseen pettymyksen tunnetta jouduttuaan itse petetyksi, uskottelee itselleen jokaisen pettävän. :saint:

Mielenkiintoinen keskustelu! Varmimmin välttyy pettämiseltä tai petetyksi tulemiselta kun pysyy poissa baareista, tai yleensä sieltä missä viina virtaa :D Tai onko sekään varmaa. Voiskai se putkimies yhtälailla ketkutella ja vekotella mut lakanoitten väliin, jos niikseen on. :laugh: Ja ihan kotona.

Maailman meno on aika sairasta, täytyy myöntää. Niin kauan luottoa on, kunnes toisin todistetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
En toki hiilly, mutten anna periksi siitä, ettei mun mies oo inhoke.

Viiden vuoden päästä on eri ääni kellossa, sano minun sanoneen.
d040.gif

Ot mutta mä en koskaan missään asiassa yleistä, miten helv:tissä joku voi sanoa että kaikki pettää jos ei TUNNE kaikkia maailman miehiä? :/

Ehkä asialla on joku, joka liennyttääkseen omaatuntoaan itse petettyään, tai vähentääkseen pettymyksen tunnetta jouduttuaan itse petetyksi, uskottelee itselleen jokaisen pettävän. :saint:

varmaankin se sitten näin on :| mutta tosiaan en pidä lainkaan siittä että jotkut sanovat juuri sen KAIKKI,miksi sitä ei voi sanoa että: suurin osa tuntemistani tai jotain sinne päin? miksi juuri miehet? eikö naiset voi pettää yhtälailla?

Ja tiedän että jotkut naisparat voivat luottaa miehiinsä liiankin kanssa. Sit tullaan rytinällä pilvilinnoista alas kun jotain tapahtuu. :whistle:

Mä olen sitä mieltä että on turha murehtia etukäteen asiaa joka ei välttämättä tule koskaan tapahtumaan. Mä ainakin elän onnellisempaa parisuhdetta näin kun luotan toiseen täysillä. Pettää sitten jos pettää, se on sen ajan murhe enkä mä sitä voi estää jos se tapahtuu. Sitä odotellessa luotan mun mieheen, parisuhde toimii näin paljon paremmin ja mä olen tasapainoisempi. Mies ei ole antanut mulle aihetta olla luottamatta joten mä luotan siihen.

Jatkuvassa epäluulossa on raskasta elää.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Voi äly.

Millaisia ihmisiä te, jotka uskotte jokaisen pettävän, oikein tunnette? :o

Vaikka laitoin tuollaisen inhorealistisen esimerkin ravintolaillasta niin sen verran tarkennan että eivät kaikki tällaisia ole mutta yllättävän moni on . Olen pöyristynyt huomatessani sen. Myös monelle vapaalle kolmikymppiselle naiselle käy varattu mies poikaystävästä , sitäkään en ymmärrä.
Omasta miehestäni en tietysti haluaisi uskoa että tekisi vastaavaa ja tiedän kyllä monia ryhdikkäitä miehiä ja naisia jotka eivät pettäisi kumppaniaan vaikka kiusaus tunkisi suuhun asti. Minun mielestäni tällaiset ihmiset omaavat aina hyvän itsetunnon ja todennäköisesti jättävät pettämättä sen takia että heidän oma moraalinsa ei salli sitä, eivät niinkään sen takia että kotona odottaa maailman ihanin rva/hra X. Monet puolisoidensa kaltoin kohtelematkaan eivät lähde kostoretkelle vaikka syytä olisi sillä se ei kuulu heidän tapoihinsa.
Ja jotkut sitten haalivat irtoseksiä- ja suhteita minkä ehtivät ja sitten esittävät täydellistä aviomiestä - tai vaimoa taas seuraavalla viikolla. Heillä on pakko viirata ja pahasti.

Tuossa tummenetussa mun mielestani osuit niin naulan kantaan, kuin vain joku voi osua. =)

varmaankin se sitten näin on :| mutta tosiaan en pidä lainkaan siittä että jotkut sanovat juuri sen KAIKKI,miksi sitä ei voi sanoa että: suurin osa tuntemistani tai jotain sinne päin? miksi juuri miehet? eikö naiset voi pettää yhtälailla?

Joo, mulla on pari ystävää (naispuolista), joista ei uskollisia saa tekemälläkään...

Toisille ulkopuolelta tuleva ihailu tuntuu olevan olemassaolon perusedellytys.

Ja höpsis! :D Mä en ole pettänyt eikä mua ole petetty (tietääkseni) mutta paljon olen nähnyt ja kuullut.
Mun mielestä on hassua olla olevinaan satavarma siitä ettei kumppani voi pettää, sama kuin olisi vaikka mielessään varma siitä ettei kuole seuraavaan viiteen vuoteen.

Ja höpsis! :D Mä en ole pettänyt eikä mua ole petetty (tietääkseni) mutta paljon olen nähnyt ja kuullut.
Mun mielestä on hassua olla olevinaan satavarma siitä ettei kumppani voi pettää, sama kuin olisi vaikka mielessään varma siitä ettei kuole seuraavaan viiteen vuoteen.

Olen mäkin nähnyt ja elänyt, pettänytkin.

Ja tiedän, että ihmisiä on monenlaisia, on niitä, jotka pettävät aina, niitä, jotka pettävät kerran ja niitä jotka eivät petä vaikka tilaisuus tulisi sänkyyn.

Ja kaikkea siltä väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Kaikki miehet on samanlaisia! Ainakin jokainen, ketä mä tunnen, myös oma mieheni! Mutta uskon, että vika on siinä, jotta mies+alkoholi=PaskiainenPettäväKusipää!
Anteeksi, kaikille joilla on se maailman ihanin kulta, joka EI IKINÄ tekisi mtn pahaa, ei edes katsoisi, vaikka itse Pamela tunkisi rintansa naaman eteen! LUNATIC! ----> Ettei meillä vaan olisi sama käsitys miehistä, oon vähän seurannut :D

No sinäpä sen sanoit. Kyllä naisetkin osaa sen viettelemisen taidon. Tuossa kun Pamelaan viittasit... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Ja tiedän että jotkut naisparat voivat luottaa miehiinsä liiankin kanssa. Sit tullaan rytinällä pilvilinnoista alas kun jotain tapahtuu. :whistle:

Mä olen sitä mieltä että on turha murehtia etukäteen asiaa joka ei välttämättä tule koskaan tapahtumaan. Mä ainakin elän onnellisempaa parisuhdetta näin kun luotan toiseen täysillä. Pettää sitten jos pettää, se on sen ajan murhe enkä mä sitä voi estää jos se tapahtuu. Sitä odotellessa luotan mun mieheen, parisuhde toimii näin paljon paremmin ja mä olen tasapainoisempi. Mies ei ole antanut mulle aihetta olla luottamatta joten mä luotan siihen.

Jatkuvassa epäluulossa on raskasta elää.

Aika lailla oikeessa olet, ja sun mielipitees kuulostaa realistiselta kun kirjoitat "Pettää sitten jos pettää, se on sen ajan murhe enkä mä sitä voi estää jos se tapahtuu." :)

En minäkään kädet ristissä ja sydän pamppaillen odota mieheni petosta, siltikään se ei tarkoita että luottaisin siihen aivan 100%.

Joo, mulla on pari ystävää (naispuolista), joista ei uskollisia saa tekemälläkään...

Mua naurattaakin nää yleistykset mitä täällä taas tehdään. Että miehet vaan pettää ja odottaa tilaisuuttaan. Ja naiset on niin :saint:

Ja tiedän, että ihmisiä on monenlaisia, on niitä, jotka pettävät aina, niitä, jotka pettävät kerran ja niitä jotka eivät petä vaikka tilaisuus tulisi sänkyyn.

Niinhän se on. Enkä mäkään oo vielä tässä ketjussa väittänytkään että ihan KAIKKI pettää herkullisen tilaisuuden tullen, sanoin että suurin osa.

Mä olin toista kertaa baarissa ja aika nopeasti tuli baaritiskillä juttelemaan sellainen tosi söpö ja mukavan oloinen yli parikymppinen mies..haki tietty yhden illan juttuja niinkuin arvelinkin. Pyysi mua ja mun kavereita heidän hotellihuoneeseensa jatkoille, mut en oikeen halunnu mennä :whistle: Vaikutti kyl niin mukavalta mieheltä, että voisin sen kaltaisesta ihan oikeasti kiinnostua =) Mua ärsyttää, kun baareissa pörrää paljon miehiä, joille kelpais varmaan ihan kuka vaan sieltä baarista petikumppaniks :/ Mä en yhden illan juttuja harrasta ollenkaan niin kieltäydyn aina, kun joku pyytää jonnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:

Mua naurattaakin nää yleistykset mitä täällä taas tehdään. Että miehet vaan pettää ja odottaa tilaisuuttaan. Ja naiset on niin :saint:

näinpä! mulle on ihan sama mitä kukanenkin musta ajattelee mutta tiedän että ei petä! mutta koskaan en ole sanonut että mieheni mua ei koskaan JÄTTÄIS tai RAKASTUIS TOISEEN.

Niinhän se on. Enkä mäkään oo vielä tässä ketjussa väittänytkään että ihan KAIKKI pettää herkullisen tilaisuuden tullen, sanoin että suurin osa.

Siitä voimmekin olla yhtä mieltä. =)