Mikä miehessä vetoaa sinuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos olisin vielä markkinoilla ja jaksaisin miehiin luottaa, ja mulla olisi joskus ollut varaa valita, niin:
ei haittaisi jos olisi kaunis tietenkään, mutta kiva olisi sekin ihan tavis, jonka ulkonäkö ei aiheuta mitään inhonväristyksiä sentään.
Huumorintajuinen, naurava, kiltti ja herkkä. Vaikka ujohkokin.
Pituudella ei ole väliä, olen seurustellut itseäni lyhyempienkin kanssa.
Mitä vielä... Niin ei mikään lihaskimppu, tosin jos hauiksissa lievästi erottuu lihakset, niin se näyttää kivalta. Pyykkilautaa ei tartte olla mutta ehkä ei luonnoton pesupallokaan. Tosin niidenkin kanssa olen seukkaillut.

Tässä kriteerejä, eikä mahdotton yhdistelmä:

1. Älykäs. Osaa keskustella asioista, argumentoida ja olla suuttumatta jos onkin väärässä.
2. Miehen kokoinen, eli vähintään 180cm ja 90kg.
3. Ei neiteile; ei geelitukkaa, ei ihaile itseään peilistä, EI tod.bodaa (liittyy samaan), ei ole mikään baarien tanssilattian parkettien partaveitsi tai koreile merkkivaatteilla.

Tykkään sellaisista surullisista silmistä ja vielä sinisinä kiitos. Kiltinnäköiset miehet vetoavat. Sellaiset vimpan päälle laittautuneet ruskeasilmäiset komistukset on mulle yök. Pääni kääntyy myös melko lyhyiden (n. 170cm) ja vähän tanakoiden miesten perään (jos myös kasvot miellyttävät ja on muutenkin muodikas ja siisti olemus). En siis välitä mistään lihaskimpuista, pieni maha ei mua haittaa, mutta ei toki mikään hyllyvä läskikään vetoa. Huumorintaju ja rentous ovat tärkeitä piirteitä sekä se, että mies arvostaa naisia eikä halveksi heitä.

Ihan aloin tätä miettimään ja huomasin, että aika hiton moni juttu saattaa miehessä miellyttää. Siis kun miettii sellaisia miehiä, jotka ovat jollakin tapaa sykähdyttäneet.

Pitkät miehet herättää aina kiinnostukseni. Se on ehkä dominoivin yksittäinen tekijä. Mutta sitten on paljon muita. Joskus joku mies sykähdyttää pitkillä hiuksillaan, toinen taas kaljullaan, kolmas on upean lihaksikas, neljäs jollain kiehtovalla tavalla feminiinisellä ominaisuudellaan. Joku kolahtaa sarkasmillaan ja etäisyydellään, toinen taas ystävällisyydellään ja valoisuudellaan.

Joskus viehätyn suurista käsistä, toisinaan viiltävästä älykkyydestä, joskus joku kolahtaa tatuointien ja lävistyksien vuoksi ja toisinaan taas joku äärimmäisen tavallinen tyyppi herättää kiinnostuksen.

Olen ihastunut kasvoiltaan rumaan mieheen, kasvoiltaan kauniiseen mieheen, pyöreään ja laihaan... En oikeasti osaa selittää mikä milloinkin viehättää. Oikeastaan helpompi onkin sanoa mikä ei viehätä: epävarmuus (saatan kyllä tuntea myötätuntoa ja tykätäkin ihmisestä, mutta en ihastu), oikein voimakas karvapeite ja semmoinen atk-nörtin stereotyyppi.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
karvaa pitää olla sopivasti :) eli ei näytä gorillalta, mutta rinnassa on karvaa ja parta kasvaa. ja sitä saa myös kasvattaa.

"kauniit" kasvot eivät kyllä ole mieleeni miehessä. rujon komea on paljon parempi kuin nätti poika.

Sillain jalat yhdessä niinku ei ois munia ollenkaan :D Vaikka ihan kivan kokoset vehkeet löytyy, tiiän sen.

Ja sit se viellä löntysti silleen oudosti... Miehen pitää kävellä itsevarmasti.

Ai tälleen.:D
[video=youtube_share;dJZMhA48VD8]http://youtu.be/dJZMhA48VD8[/video]

[QUOTE="outo";29597067]Miksi olet aina ensimmäisenä vastaamassa näihin ketjuihin? Siltä varalta että palstalle on tullut joku uusi joka ei vielä ole kuullut että olet parisuhteessa ja pidät miehesi ulkonäöstä?[/QUOTE]

Miks just mä en saisi vastata näihin?

Kiltti perusluonne.

Tämän vastakohta on kova stadilainen pipopäinen (pipo ja villakangastakki on usein näillä v-mäisimmillä,...:D) metroseksuaali, ylisliipattu tyyppi, joka vittuilee kaikille tilanteen tullen, ja pitää itseään tyhmempiä itseään alempana. (Ja pääosin kaikkia naisia).

Miehessä vetoavinta on ehdottomasti se miten ottaa muut huomioon, ja miten kohtelee muita.

Seuraavaksi tulee sitten ulkonäköasiat: siisti, hoikka, parraton.

Tai no tuota ennen tulee melenkiinnon kohteet: on kiinnostunut asioista ja kykenee keskustelemaan erilaisista asioista. Ei siis saa olla rasisti joka tekee 2+ palstalle aloituksia: mamut sitä, mamut tätä...:D (Tosin nainen on ne kyllä tänne tehnyt, mutta enivei. Sellainen piirre on ärsyttävä). Empatiakykyä pitää löytyä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä