Mikä miehessä sytyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vastauksia kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vastauksia kaipaava

Vieras
Kerokaa arvon naiset, mikä saa teidät syttymään tai mikä sammumaan miesten suhteen? Olen tekemässä tutkimusta asiasta ja mahdollisimman monet näkemykset olisivat avuksi. Kiitos kaikille vastaajille etukäteen. Toki miehetkin voivat kertoa, jos heillä on kokemuksia siitä, mistä heidän naisensa syttyvät tai saamuvat.

Kiitos sinulle pit. vastauksestasi. Merkitseekö ulkonäkö loppupeleissä paljoakaan? Entäpä muut ominaisuudet, kuten ääni, puhetyyli, kävely, ryhti, pukeutuminen, ammatti, urheilullisuus, itsevarmuus, ujous tms.? Entä onko pikku asioilla merkitystä? Sellaisilla, kuten käyttääkö mies boxereita vai alushousuja? Onko mies karvainen vai ei? Voiko joku tietty katse, asento tai sana saada naisen veteläksi? Itse sytyn miehekkäistä miehistä. Itsevrmoista, älykkäistä ja hauskoista. Alushousut voin hyväksyä, mutta niistä en syty..:) Miehen ääni on minulle myös tärkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja vastauksia kaipaava:
Kiitos sinulle pit. vastauksestasi. Merkitseekö ulkonäkö loppupeleissä paljoakaan? Entäpä muut ominaisuudet, kuten ääni, puhetyyli, kävely, ryhti, pukeutuminen, ammatti, urheilullisuus, itsevarmuus, ujous tms.? Entä onko pikku asioilla merkitystä? Sellaisilla, kuten käyttääkö mies boxereita vai alushousuja? Onko mies karvainen vai ei? Voiko joku tietty katse, asento tai sana saada naisen veteläksi?

Et ole mikään tutkija, kunhan lämpimiksesi kyselet.
Kokonaisuus. Liika itsevarmuus ja öykkärimäisyys karkoittaa. Terve itsetunto vetää puoleensa. Hyvä ryhti ja iloinen ilme ovat aina eduksi. Tottakai ammatilla on merkitystä, koska se vaikuttaa joskus myös persoonallisuuden kehittymiseen ja elämäntapoihin. Huono hygienia ei viehätä. Kiva partaveden tuoksu on mukava. En pidä parrallisista miehistä. Pidän enemmän lyhyestä tukasta kuin poninhäntämiehistä.

Kädet, joista näkee että on työtä tehnyt, leveät kämmenet. (en syty ns. lääkärisormista)
Ääni, mielellään matalahko ja sointuva. (honottavat tai kurkkuäänet nou-nou)
Leuka vahva, kuoppa leuassa ekstraa.
Karvat. Myös lyhyt "kesä"parta.
Selkälihakset, hartiat, mutta ei bodarityyppinen kaappi missään nimessä!
Suuhygienia.
Ja nauru tietysti. Äly ja keskustelutaito aivan välttämättömiä.

Noh,kyllä miehen ääni on tärkeä!

katsokaa, oikeasti tapahtunut Belgiassa ohjelman haastattelija ei voinut pidättää nauruaan filmin lopussa :D

http://www.youtube.com/watch?v=V42xHyj0Gos

Alkuperäinen kirjoittaja Konservatiivinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vastauksia kaipaava:
Kiitos sinulle pit. vastauksestasi. Merkitseekö ulkonäkö loppupeleissä paljoakaan? Entäpä muut ominaisuudet, kuten ääni, puhetyyli, kävely, ryhti, pukeutuminen, ammatti, urheilullisuus, itsevarmuus, ujous tms.? Entä onko pikku asioilla merkitystä? Sellaisilla, kuten käyttääkö mies boxereita vai alushousuja? Onko mies karvainen vai ei? Voiko joku tietty katse, asento tai sana saada naisen veteläksi?

Et ole mikään tutkija, kunhan lämpimiksesi kyselet.
Kokonaisuus. Liika itsevarmuus ja öykkärimäisyys karkoittaa. Terve itsetunto vetää puoleensa. Hyvä ryhti ja iloinen ilme ovat aina eduksi. Tottakai ammatilla on merkitystä, koska se vaikuttaa joskus myös persoonallisuuden kehittymiseen ja elämäntapoihin. Huono hygienia ei viehätä. Kiva partaveden tuoksu on mukava. En pidä parrallisista miehistä. Pidän enemmän lyhyestä tukasta kuin poninhäntämiehistä.

No itseasiassa en olekaan mikään oikea yliopiston tutkija, jos sitä tarkoitit, mutta tutkin kyllä tätä aihetta. En nyt vaan jaksanut yksityiskohtaisesti alkaa selittämään mitä ja miksi ja minne tutkin. Vastatkoon, ken haluaa. Olen siis tekemässä muutamia haastatteluja aiheesta ja haen täältä ideoita kysymyksilleni.

Alkuperäinen kirjoittaja aina nämä:
Kädet, joista näkee että on työtä tehnyt, leveät kämmenet. (en syty ns. lääkärisormista)
Ääni, mielellään matalahko ja sointuva. (honottavat tai kurkkuäänet nou-nou)
Leuka vahva, kuoppa leuassa ekstraa.
Karvat. Myös lyhyt "kesä"parta.
Selkälihakset, hartiat, mutta ei bodarityyppinen kaappi missään nimessä!
Suuhygienia.
Ja nauru tietysti. Äly ja keskustelutaito aivan välttämättömiä.

Veit sanat suustani! Olinkin unohtanut nuo kädet, vaikka se on minulle yksi miehen tärkeimmistä fyysisistä ominaisuuksista!! En voi itsekään sietää pikkukätisiä miehiä.

joo ,tai sellaisia makkara sormia lyhyitä paksuja sormia ;D

ja ei saa olla kamalan lihava,mies ei saa olla minua lyhyempipi ja jos mies haisee suusta niih huhh huhhh .. jne jne ;D

Alkuperäinen kirjoittaja Vastauksia kaipaava:
Kerokaa arvon naiset, mikä saa teidät syttymään tai mikä sammumaan miesten suhteen? Olen tekemässä tutkimusta asiasta ja mahdollisimman monet näkemykset olisivat avuksi. Kiitos kaikille vastaajille etukäteen. Toki miehetkin voivat kertoa, jos heillä on kokemuksia siitä, mistä heidän naisensa syttyvät tai saamuvat.

Ulkomuodon pitää olla siisti; hiukset ja vaatteet puhtaat, hampaat hoidettu ja päivittäinen suihku itsestään selvyys. Sekä tietysti minua pitempi, muuten ei ole ulkonäöllä väliä. Kaikkea voi muuttaa, miehelle voi ostaa ne hyvännäköiset kalsaritkin ellei entiset miellytä silmää tai viedä lenkille jos on ylipainoa. Kokemusta on ja miehet yleensä tykkää kun on makutuomarina vaatekaupassa, huomaavat itsekkin että vaatteet vaikuttaa paljon.

Käytös pitää olla sulavaa ja kaikkia kohtaan huomaavaista.
Jos heti alkaa kehua itsään, autoaan, omaisuuttaan.... yöks!

Youtuben haastattelija oli kyllä huippumauton! En tiedä mikä pointti siinä oli, mutta jos miehellä (tai naisella) on puhevika tai muu fysiologinen syy äänensä väriin, sellaisen pilkkaaminen on tosiaan huonoa käytöstä.

Asia on erikseen rakkausasioissa (mitä tässä nyt kyseltiin) tai puhetyöläisillä. Esim. en haluaisi kuulla radiotoimittajien ässä/ärrävikoja sun muuta sokellustakaan, mutta naapurin miehen mongerruspuhe on hänen asiansa. Sama kuin kurkkusyövän läpikäyneitä irvailtaisi tai suu- ja kitalakihalkion syntymässään saaneita.
Käytöstapoja kaivataan ja sydämen sivistystä.

Ensiksi kiinnitän huomiota kokonaisuuteen (suhteellisen sopusuhtainen, miehen kokoinen). Jos se miellyttää, tulevat sellaiset ominaisuudet kuvaan kuin miehekkyys (ei mikään mikkihiiri), siististi ajettu parta (pidän parrasta, tekee miehekkääksi), miellyttävä ääni ja tietynlaiset kasvonpiirteet. Hyvin tärkeää on myös että mies on myös sisältä "kaunis" ei vain päältä. Ja komeus kyllä karisee jos miehen kanssa ei saa älykästä keskustelua aikaiseksi. Hyvä tunnelmanlatistaja on myös se, jos heti ehdottelee sänkyyn menoa.

Minulle kyllä merkitsee aluksi ulkonäkö sen verran, että se saa sen kiinnostuksen aikaiseksi jos on saadakseen. Miehen ei tarvitse olla "komea" vaan sellainen mikä miellyttää minun silmääni, pitää olla "sitä jotain". Sitten jos muutkin asiat natsaa, olen mennyttä!

En kiinnitä huomiota mihinkään esimerkiksi sormet nenä kroppa jne jne.

Se on vaan niin että jos vetovoimaa on naisen ja miehen välillä niin se on sitä menoa sitten .
Olkoot mies vaikka ulkomuodoltaan Notredammin kyttyräselkä 1.40 cm pieni pätkä kierosilmä, tai Marty Feldman se tyyppi jolla vasen silmä viittas kello kaksitoista ja oikea silmä kello kuutta ;D

Lisäänpä vielä, mikä ei sytytä:

Miehen ominaistuoksu, joka on jotenkin metallinen. En tiedä, mikä siinä kuvottaa.
Kävelytyyli, jossa hipsuttaa :))
Löysät housut puolitangossa, persvako näkyvissä.
Kosteat huulet. Tai niiden lipominen.
Suu, jossa hymyillessä näkyy ikenet...
Finnit. (joo, olen epäreilu)
Rinnat tai isot koholla olevat nännit.
:D

Minulle miehen ulkonäöllä on välillä ja sillä että hän huolehtii ulkoisesta olemuksestaan. Siinä suhteessa kun vaadin sitä itseltäkin. Ennen kaikkea kiinnitän huomion kokonaisuuteen. Tosin jos ”kemia” puuttuu, puuttuu kaikki.
Luonteella on ihan yhtä suuri merkitys. Odotan miehen käyttäytyvän miehen tavoin – kohtuus tietysti siinäkin. Itse voimakkaana persoonana tarvitsen miehen joka on henkisesti voimakkaampi kuin minä.
Huumoria on löydyttävä silloinkin kun kaikki ei mene putkeen ja keskustelutaito on ihan ehdoton. En voi elää tuppisuun kanssa jonka ajatukset täytyy tulkita kristallipallosta.
Miehen pitää antaa runsaasti huomiota minulle, kuten annan sitä myös hänelle. Ja se pieni pilke silmäkulmasta täytyy löytyä... Hän katselee minua aivan erityisellä katseella joka sytytää... Pienet eleet, sanat, teot pitää mielenkiintoni päällä ja niitä haluan kokea päivittäin. Kun ensihuuma suhteesta haihtuu, halaukset, suudelmat, kosketukset rakastan sinua -tekstarit yms. voi silti säilyttää suhteessa ikuisuuksiin. Kuihdun suhteessa jossa olen itsestään selvyys – ja pian jo katselen muita maisemia.

Joskus työssä saatan ihastua jonkun miehen puhelinääneen, joka on soinnukas, matala ja mies vaikuttaa fiksulta ja huumorintajuiselta. Silloin mielenkiinto on jo valmiiksi herännyt, vaikkei siitä missään tapauksessa mitään alkaisi kehittelemäänkään. Hyvä puheääni vaikuttaa yllättävän paljon. Kaikilla seurustelukumppaneillani on ollut miehekäs ääni, vaikkei sillä sinänsä ole mitään itseisarvoa.

Jos näen baarissa jonkun miehen, niin yleensä katse kiinnittyy sellaiseen mieheen, jolla on hyvä ryhti (baaritiskillä tai pöydän ääressä hartiat lysyssä istuva mies ei anna hyvää ensivaikutelmaa), jolla näyttää olevan hauskaa (tai ainakaan mies ei näytä siltä, että hän seuraavaksi suunnittelee itsemurhaa), riittävän pitkä ja roteva (olen itse kookas, joten etsin itseäni kookkaampia miehiä) ja jonka ulkonäkö on tavallisen miellyttävä (esimerkiksi kauniit silmät, nätti hymy, mukava nenä).

Vaatteilla ja hiuksilla ei sinänsä ole merkitystä, mutta ne saattavat viestittää (tahallisesti? tahtomattaan?) miehen arvoista ja ammatista. Esimerkiksi jos miehellä on siististi leikattu tukka, kapeat sormet, kapeahkot hartiat jne, niin se tuo mieleeni toimistotyötä tekevän miehen, joka ei vetoa minuun. Tunnen enemmän vetoa miehiin, joista näyttäisi, että he tekevät fyysistä työtä tai tykkäävät tehdä käsillään työtä (isot, ahavoituneet kädet, voimakkaat käsivarret, ruskettuneet kasvot, leveät hartiat). Minä kuulun tässä mielessä renttujen ihailijoihin eli jään katsomaan pitkätukkaisten ja parrakkaiden miesten perään, mutta tässä on se ristiriita, että en tosiaankaan halua mitään huonohampaista, työtöntä "puistokemistiä", vaan rehellistä työtä tekevää, fyysisestä työstä nauttivaa reipasta miestä. Rock-musiikkifanitus tai bändi- tai urheiluharrastukset ovat pelkkää plussaa.

Karvaisuus, nännien koko tms. on mielestäni sellaisia asioita, että niihin tottuu eikä ne ole pääasioita suhteen onnistumisen kannalta. Edellinen mieheni oli hyvin vähäkarvainen, mikä tuntui silloin hyvältä asialta. Nykyinen mieheni taas on erittäin karvainen, joka senkin tuntuu nyt tässä tilanteessa hyvältä asialta. Tarkoitan siis sitä, että rakastuminen on kokonaisvaltaista, jossa ei edes pidä lähteä muokkaamaan toista ihmistä, vaan pitää yrittää hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on. En ainakaan itse osaisi ajatella, että katkaisisin suhteen mielenkiintoiseen mieheen vain siksi, että hänellä on hilsettä tukassa tai siksi, että hänellä on liian isot jalat!

Omalla kohdallani on kokemuksia miesten kohtaamisesta lähinnä baareissa. Omalla kohdallani kiinnostusta ei herätä seuraavat ominaisuudet:

- liian suuri humalatila (puhe sössöttää, ajatus katkeilee, ei pysy pystyssä, saman asian jankkaaminen)
- liika itsevarmuus, joka on lähinnä jo omahyväisyyttä
- liiallinen jurous, joka antaa helposti ylimielisen vaikutelman
- puhuessa tuijottaa rintojani peittelemättä sitä, jolloin tuntuu, että mies on kiinnostunut vain seksistä, eikä minusta muuten lainkaan
- pahanhajuinen hengitys ja muuten sottainen ulkonäkö (huom! sellainen pikkuisen hoivattavan näköinen on lutusta, mutta likaiset hiukset, finnit, hienhaju jne aiheuttavat ällöreaktiota)

Yhteistyössä