Mikä miehelläni on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Sanokaa te viisaammat.. Miksi mies on yhtäkkiä alkanut haistatella vittua ja paskaa, joka ei todellakaan ole mieheni tapaista. Ei koskaan edes tappele, eikä halua riitaa ja nyt yhtäkkiä laukoo kuin "vanha osaaja" haista paska tai haista vittu. Ihan pienestäkin kinasta kuuluu "haista sinä paska".
Ehkä lapsellinen kysymys, mutta kyllä se ihmetyttää kun en ikinä aikaisemmin ole mieheltäni tuollaista käytöstä kuullut, en itselleni enkä yhtään kenellekkään.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
ketuttaa joku mutta ei pura sitä ulos.

No sie osasit vastata kuin aikuinen ihminen..
Miestä jos ärsyttää joku tai masentaa niinkuin joku tuossa kirjoitti, niin purkaa nukkumalla. Ei siis todellakaan haistattelemalla, kun ei ikinä aikaisemmin ole noin käyttäytynyt. Ja ikinä tarkoitan niitä 8vuotta kun ollaan yhdessä oltu, ei ole mulle aikaisemmin kertaakaan haistatellut, enkä ole kuullut että ois kenellekkään muullekkaan. Siks mullaihmetyttääkin mikä sillä on..

Alkuperäinen kirjoittaja Waari:
Mies osoittaa mieltään kun ei saa hellyyttä ja seksiä. Yksinkertaista. Tai sitten raha/työhuolia.

Ja vastaanpa sullekkin vaikka oli lapsellinen ehdotus ;)
Eikö miehelle riitä seksiä 4-6 kertaa viikossa? Mies ei ole koskaan ollut mikään hirveä seksin päälle, minä oon aina ollut meillä se joka tekee aloitteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Itse olen huomannut että töissä kun lauotaan jotain toistuvasti niin sitä itsekin alkaa käyttämään myös työpaikan ulkopuolella, voisiko kyse olla vain ihan tästä?

Niin ja sulle.. En usko että netöissä vittua ja paskaa haistattelevat, vaikka haistattelisivat niin ei meillä ukko oo sen luontonen että se menis tollasiin lapsellisuuksiin mukaan. Samassa duunissa ollu kuitenkin 6vuotta, että ei kait se nyt yhtäkkiä noin oireilis...

Yhteistyössä