Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Kai sitä voisi jo kömpiä miehen kainaloon. Eihän tässä enää mitään ihmeempiä. Kuolasin huutonetissä vanhoja huonekaluja. Hyvää yötä kaikille!
Öitä :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Kai sitä voisi jo kömpiä miehen kainaloon. Eihän tässä enää mitään ihmeempiä. Kuolasin huutonetissä vanhoja huonekaluja. Hyvää yötä kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Joop:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Ota säkin, se tuntuu olevan niin tuttua sulle
Sitähän mä just tässä teenkin |O
Kiva kun olin hakemassa olutta niin vaimo klikannu minut ulos ja oli täällä!Mutta nyt olen taas täällä ja rouva alistettuna vieressä...
ei kai sentään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Joop:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Kiva kun olin hakemassa olutta niin vaimo klikannu minut ulos ja oli täällä!Mutta nyt olen taas täällä ja rouva alistettuna vieressä...
Se halus tulla vakoilemaan,mitä ukko-kulta on täällä kirjoitellut :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Joop:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Se halus tulla vakoilemaan,mitä ukko-kulta on täällä kirjoitellut :saint:
Ja arvaa kyttääkö y-viestejä!
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:no nyt on lasissa punkkua, mitä keksitään?
Hih, ruvetaan Timppaa y-viestillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:no nyt on lasissa punkkua, mitä keksitään?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:no nyt on lasissa punkkua, mitä keksitään?
![]()
KIVA!Ottakaa sitten vastuu kun tulen tänne purkamaan itseäni kun on liitto pilalla!Ja vaimo varmaan purkaa kans kun miestä tuollein vokotellaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Heräsin kun kumpiki vauva rupes huutaan ja hoksasin että mies hävinny. Kiva juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Heräsin kun kumpiki vauva rupes huutaan ja hoksasin että mies hävinny. Kiva juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Heräsin kun kumpiki vauva rupes huutaan ja hoksasin että mies hävinny. Kiva juttu.
Onko montakin vuotta aikaa siitä kun hävisi?
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Eihän sen pitänyt olla mustis? |O Sitä paitsi, eikai tälläiselle 4-kymppiselle naiselle voi olla edes mustis ?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Heräsin kun kumpiki vauva rupes huutaan ja hoksasin että mies hävinny. Kiva juttu.
Onko montakin vuotta aikaa siitä kun hävisi?
10 vuotta ainaki. :snotty: No juu, tunti sitten kirjoittanu irkkiin jotain... Ilmeisesti grillille menny, mutten ole varma.
Prkl, mun kännykkä hukassa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Heräsin kun kumpiki vauva rupes huutaan ja hoksasin että mies hävinny. Kiva juttu.
Miehelläsi on kyllä aikamopiset hiippailijan kyvyt!
Oletettavasti sinä nukut kuitenkin niin, että samalla kuuntelet josko lapset itkevät, eli heräät kohtuullisen helposti?
Onkos hänellä useinkin tapana hipsiä tiehensä äänettömästi yön pimeydessä?