Astmaa arvailisin mäkin. Tohon ruokahommaan että se rintamaito vähemmälle niin alkaa se ruokakin maistumaan!!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnikki:teillä tupakoida? Mietin vaan sitä että kun on sairastellut noin paljon.. tai sit toi allergia vois olla toinen... onko neuvolasta koskaan laitettu esim verikokeisiin? mitä ne sanovat neuvolassa asiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Astmaa arvailisin mäkin. Tohon ruokahommaan että se rintamaito vähemmälle niin alkaa se ruokakin maistumaan!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Meillä ei tyttö ikinä nukkunut kunnolla, heräili itkeskeli jne koko yön. 4vuotiaana vasta löydettiin astma, se oireili "vatsakivuilla" jne kummallisuuksilla ennenkun satuttiin ottamaan tuo rasituskoe sairaalassa joka paljastikin aivan järkyttävät arvot.
Meillä ei silti koskaan ollut esim hengityksen vinkumista/yskääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Meillä ei tyttö ikinä nukkunut kunnolla, heräili itkeskeli jne koko yön. 4vuotiaana vasta löydettiin astma, se oireili "vatsakivuilla" jne kummallisuuksilla ennenkun satuttiin ottamaan tuo rasituskoe sairaalassa joka paljastikin aivan järkyttävät arvot.
Meillä ei silti koskaan ollut esim hengityksen vinkumista/yskääkään.
Tämä on varmasti ihan typerä kysymys, mutta jos lapsi ei ole millekään pölylle allerginen, niin silti voi olla astma? Kun ei noihin pölyihin reagoinut ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Astmaa arvailisin mäkin. Tohon ruokahommaan että se rintamaito vähemmälle niin alkaa se ruokakin maistumaan!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Astmaa arvailisin mäkin. Tohon ruokahommaan että se rintamaito vähemmälle niin alkaa se ruokakin maistumaan!!!!!
Minä kyllä kans peesailisin tätä. Eli maha täyttyy helposti maidolla ja jos se ei ole riittävän ravintopitoista enää, niin vuorokauden energiamäärä voi helposti jäädä alhaiseksi vaikka maha onkin "täynnä".
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Vaikka ei joisikaan maitoa, niin syöminen on silti huonoa. SE ei kertakaikkiaan halua syödä, jos syöttötuoliin nostettaessa alkaa huuto.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti :Refluksiin on ollut lääkityksenä gaviscon ja nieleskelyt ja muut on kyllä loppuneet, eli uskon sen kyllä auttavan.
Mua ärsyttää, kun kaikki vaan laittaa kaiken noiden korvien piikkiin ja mä taas luulen, että kyseessä on joku aivan muu. Tuntuu, että nenän ja suun välissä on jotain vialla. Yöllä ja nykyään päivälläkin hengitys rohisee, ja nenässä tuntuu liikkuvan jotain, vaikkei ole edes nuhaa. Ja kun tutti on suussa, niin hengittää todella nopeasti, aivan kuin ei saisi tarpeeksi happea nenän kautta ja siksi hengästyy.
Ja viimeiselle vieraalle: Jotenkin tämä kaikki sairastelu ja pelottavat refluksin oireet on tehny musta aivan ylivarovaisen, enkä uskalla jättää poikaa kenellekään hoitoon, tämä väsymys ja pelko tekee jo aivan vainoharhaiseksi ja pelkään olemattomia asioita. Tästä pelosta ja ahdistuksesta olen kyllä itse menossa puhumaan psykologille, onneksi...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:nöppäri: Poika oksentaa heti, kun koskeekaan maissinaksulla suuhunsa :| Se oksennusrefleksi on jotenkin niin herkässä.
mie: Tuota ei kyllä oo tutkittu, pitääpä kysellä, kun noita lääkäreitä nyt kierrellään ja varmasti voisivat sen tuola putkituksessa katsoa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:nöppäri: Poika oksentaa heti, kun koskeekaan maissinaksulla suuhunsa :| Se oksennusrefleksi on jotenkin niin herkässä.
mie: Tuota ei kyllä oo tutkittu, pitääpä kysellä, kun noita lääkäreitä nyt kierrellään ja varmasti voisivat sen tuola putkituksessa katsoa.
Ihan varmasti voivat koska halkiolapset on korvalääkäreiden asiakkaitavoisit myös nukutuksessa tutkia lapsen nenän ja kurkun rakenteet onko siellä mitään vialla.
Tsemppiä teille ja sinulle varsinkin äitinä todella paljon voimia. Itse tiedän mitä on kamppailla syömis asioiden ja muiden sairastelujen keskellä.
Alkuperäinen kirjoittaja refluksimamma:Onko teillä siihen refluksiin lääkkeet? On epämukavaa kun ruoka seilaa ruokatorvessa ees taas. Yöllä halutaan maitoa tiheään sen vuoksi, että se helpottaa seilaavan maidon kirvelyä.