mikä mättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emily

Vieras
tilanteeni on tämä:olen seurustellut poikaystäväni kanssa pian 1,5 vuotta ja tähän asti kaikki on mennyt tosi hyvin.tänä syksynä poikaystäväni muutti toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja siitä lähtien hän on ollut tosi v*ttuuntunut koko ajan.ennen hän halaili ja pussaili ja kertoi että tykkää.nykyään ei sellaisesta ole tietoakaan.pidämme viikolla yhteyttä puhelimitse,mutta näämme joka viikonloppu.olen kysellyt syytä ärsytykseen ja vaikuttaa ettei hän oikein itsekkään tiedä syytä.hän on kovin pahoillaan että käyttäytyy minua kohtaan joskus niin ilkeästi ja välinpitämättömästi ja pahoittaa mieleni.viikonloput menevät hiukan paremmin.käsittänette että olen hänen kanssaan tosissaan,enhän muuten tällaista kestäisi.

>>käsittänette että olen hänen kanssaan tosissaan,enhän muuten tällaista kestäisi.

Oletko varma, että poikakaverisikin on tosissaan? Jospa hän onkin ärsyyntynyt siitä, että sinä haluat osin tietämättäsi esiintyä liian 'vaimomaisesti', ja hän itse ei olisi vielä valmis vakavaan suhteeseen.

Yhteistyössä