mikä mättää, miestä vaan v*tuttaa kokoajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blondi misu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blondi misu

Vieras
siis kaikki, kaikki! kokoajan huonolla tuulella, ahdistunut. kaiken pitäisi olla hyvin, ei taloudellisia huolia, duunissa kaikki ok.. saa puuhailla omia juttuja, en nalkuta, en arvostele, en estele... on seksiä.. sitä ei ole huvittanut osallistua perheen yhteisiin juttuihin- eikä mihinkään arjen askareisiin, lasten tekemisiin (läksyihin,leikkeihin,hampaiden pesuun, nukkumaan laittamiseen, ulkoiluun) - en ole edes nyt sitä viitsinyt kysellä mukaan koska on niin pahalla päällä kokoajan. tiuskii vaan kaikille ja on ihan perseestä suomeksi sanottuna. sillä on pinna niin tiukalla että varmaan kohta verisuoni napsahtaa päässä. yritä tässä itse sitten pitää tunnelmaa yllä ja olla ihan muina naisina. olen tietty kysynyt että mikä on, voisinko tehdä jotain - vastaus on aina että ei tiedä... ei tiedä mikä ketuttaa ja miks on niin pahantuulinen.. tietäsittekö te?

Jos sillä on vaan joku kriisi meneillään? Ahdistus siitä miten nopeasti aika on mennyt ja kohta jo toinen jalka haudassa -tyyliin.

Sitä yhtä vaihtoehtoa en sano, joku tuo kuitenkin senkin esiin.

...itsekin ajattelin ikäkriisiä (täyttää pian pyöreitä ), ja kevätmasista... kyllä miestä kovasti tarvittaisiin kotona (muuhunkin kuin seksiin) - todella toivon, että osallistuisi enemmän ja jakaisi kanssani arjen pyörityksen, mutta en viitsi ruinata, kun tuntuu että jo pelkkä koirien aamupissatus saa ukolla sapen kiehumaan. olen koettanut helliä ja tehdä hyviä ruokia, tarjonnut mahdollisuutta rentoutumiseen- oikein yllyttänyt sitä tekemään jotain kivaa vaikka kavereiden kanssa. kohta ollaansiinä pisteessä että sanon sille että riittää toi kiukuttelu ja saa mennä jonnekin muualle ärisemään, jos ei ala huvittaa selvittää mistä johtuu. tuntuu että tässä kohtuuttomasti muut joutuvat "kärsimään" yhden äkäilystä. eikä nyt ole siitä kyse, etteikö meillä saisi ikinä olla pahalla päällä tai surullinen tms. ...mutta mietinpä vaan että entä jos minä käyttäytyisin samoin- ei vetelisi.

Sinuna lopettaisin tuollaisen paapomisen ja ymmärtämisen. Jotkut ihmiset on sellaisia, että mitä enemmän paapoo, sitä v-mäisempiä ne on. Sanoisit suoraan valitut sanat. Jos ei sana tehoa, niin sitten muut keinot käyttöön.

Mulla vähän samoja kokemuksia, ja kuten joku yllä sanoi: sano kovasti, miltä susta kiukuttelu tuntuu. Mun mies tokeni sillä, eikä hyvittelyllä ja paapomisella. Masennustakin epäilin ja epäilen itse...

Noissa edellisissä voi olla perää. Kuulostaa, että miehellä on hyvät oltavat ja huomioit miestä kaikin puolin. Mies voi kokea, että sinä olet täydellinen ja hän itse on huono, kun on nyrpeä ja vaan tiuskii. Jos käyttäytyisit huonommin, niin mies ei tuntisi itseään niin epäonnistuneeksi. ... Kaikenlaisia selityksiä, mutta ihmisluonto on niin hankalasti toimiva, että kaikki on mahdollista.l

Lopeta se paapominen ja ala käyttäytymään samoin kuin mies tai pikemminkin sano sille suorat sanat heti kättelyssä. Olet päästänyt miehen ihan liian helpolla.

Minullekin kyllä tuli ensimmäisenä mieleen, että miehellä on toinen nainen. Tuo on juuri tyypillistä käytöstä, kun itsetunto on kohonnut toisen naisen ansiosta huippuunsa ja samalla muututaan kotona ylimieliseksi kusipääksi.

kiitoksia, ehkä tosiaan pitää pistää v-mäisempi vaihde pykälään.. on kai sekin mahdollista että olisi ihastunut johonkuhun toiseen. sillehän minä en mitään mahda. mies on meistä aina ollut se mustasukkaisempi.. ja onneksi yhä (viimeksi eilen) saan miehen kyllä innostumaan/kiihottumaan hyvinkin pienellä.. se ei vaan itse oikein ole ottanut ohjaksia viimeaikoina. toivotaan että tämä menee ohi, eikä kyse ole mistään isosta pahasta jutusta.

voi olla myös se että kaikki on samaa koko ajan tai mies ajautunu siihen kaavioon pään sisällä. siis aina vaan lapsia ja perhe okei puhun nyt omist funailuist myös ku snaijjasin et mähän oonki ollu kahen vuoden aikana vaan pari yötä ilman lasta vaik luulin et enempi ku siis koko ajan vastuussa jostain ni sit se voi mennä siihen et tarvis vaan jonku viikon huilii et kukaan on sanomassa sanaakaan. tai jos liika rutiini ottaa vallan mut ehkä täs on se ero et miehet tykkää olla enempi sponttaaneita ja jos se hävii niin sit mököttää. yks kyssäri viel kuinka tiukka aikatauluttaja olet?

en mä oikeestaan ole aikatauluttaja ollenkaan.. ja suorastaan työnnän sitä miestä - tyyliin illanviettoihin, yritin jopa innostaa etelän reissuun (siis et jos ois saanu jonku kaverinsa tai esim. serkkunsa matkaan) .. kai kuka vaan voi välillä kyllästyä elämäänsä. jotenkin vaan tuntuu et ukko pääsee aika helpolla jos vertaan tuttavaperheiden tossunalla olijoihin ja aikalailla nalkuttaviin vaimoihin itseäni. ehkä siitä kenkä puristaakin... alkaisko nalkuttaa ja naputtaa tai jos vaan kävis ostaa raipan ja vetelis parit sarjat takapuoleen ja panis nuolemaan korot.

Sano sille että nyt olis laskukausi lapissa parhaimmillaan, että josko olis pidennetyn viikonlopun poikien kanssa vaikka Levillä... käyttäisi siihen vaikka osan talvilomastaan. Sano että "ryyppäät ja saunot itsesi henkihieveriin, kunhat et petä".

Kyllä se tulee sieltä uutena miehenä. :)

en mä oikeestaan ole aikatauluttaja ollenkaan.. ja suorastaan työnnän sitä miestä - tyyliin illanviettoihin, yritin jopa innostaa etelän reissuun (siis et jos ois saanu jonku kaverinsa tai esim. serkkunsa matkaan) .. kai kuka vaan voi välillä kyllästyä elämäänsä. jotenkin vaan tuntuu et ukko pääsee aika helpolla jos vertaan tuttavaperheiden tossunalla olijoihin ja aikalailla nalkuttaviin vaimoihin itseäni. ehkä siitä kenkä puristaakin... alkaisko nalkuttaa ja naputtaa tai jos vaan kävis ostaa raipan ja vetelis parit sarjat takapuoleen ja panis nuolemaan korot.
mut se on ehkä just ku on ajautunu negaation kierteeseen niin joku reissukin kuulloostaa ei kiinnosta hommalta siis mitenkään teijän mielenkiinnon kohteita tuntematta sanon tietty. ööh tavallaan en ymmärrä käsitettä tossun alla tai käsitteenä tuntematon mut jos se tarkottaa et rakastaa lastaan eikä lähe sen takia ku tulee ikävä ni joo vaik se tekis hyvää itselle ku lapsen kaa just ne aiheuttaa ne risti riidat et vastuista vapaa tekis hyvää ees jossain vaihees. mun mielestä nalkutus vaan potuttais lisää ei toiselta saa vaatia koko aikaa tai mie räjähtäisin ainaki. emmää tunne teijän seksi juttui mut sellaset bosstyypit tykkäää monasti tollasista piiska leikeistä tai näin lukenu.

Vitutuksen lääkkeet on puhuminen, harrastukset, kaverit, viina ja loma töistä. Jos vitutus kroonistuu, sen parannuskeinoina on useimmiten enää irtisanoutuminen töistä, avioero ja/tai muutto toiselle paikkakunnalle. Mikäli kroonistakaan vitutusta ei pysytä noilla keinoin parantamaan, on usein lääkkeenä enää hapon juonti, junan alle hyppääminen tai haulikolla päähän laukaisu.

mielestäni tossunalla oleminen ei tarkoita lapsen/ten kanssa olemista- vaan sitä että menee ku lammas narussa toisen mielen mukaan, tekee mitä toinen sanoo, silloin ku toiselle passaa.. yks tohvelisankari ei saanu Sahaa ostaa, ku vaimon mielestä ei tarvinnut. sitten muputetaan kotitöistä ja vaikka urheilusta " saat mennä, mutta menet vasta kun lapset nukkuu ja jos menet ni mä meen sit huomenna tyttöjen kanssa shoppailee ja syömään" .. tällaista ei meillä ole. ehkä kokeilen ehdottaa ihan jotaki kevyttä droppia, jos kyseessä on oikeasti masennus.

Jos se haluaisi välillä olla vaikka koko viikonlopun vailla minkäänlaisia velvoitteita?

Mulle ainakin tekee hvää. Sit jaksaa taas ajatella maailmaa muidenkin kannalta. Eikä vituta.