mikä matkakohde hyvä pidennetylle vkonloppulomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirpana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirpana

Vieras
matkailijat!

kertokaas hyviä ulkomaankohteita jos miehen kanssa päästäis kahdestaan pidennetylle viikonloppu lomalle loppukesästä/syksystä?

Viikko on liian pitkä aika saada lapsosia hoitoon mutta 2-4 vuorokautta ehkä onnistuis:)

Toiveina olisi kuitenkin mieluummin rantalomaa/lämmintä....kaupunkikohteita kyllä löytyy mutta kun oltais kuitenkin lämpimän ja rantojen ystäviä.
tehdäänkö esim.turkkiin/tunisiaan ollenkaan näin lyhyitä lomia...tai kaipa sitä saa matkatoimistossa suunnitella oman mukaisen lomansa:)

Komenntteja,kiitos:)

Alkuperäinen kirjoittaja pirpana:
kiitos!
Täytyypi katsoa matkanjärjestäjän sivuilta,ja mitähän lämpöä löytyy silloin ja minkähänlainen hintataso muuten on tuolla?

Varaatte halvat lennot ja majoituksen itse niin pääsette melkein puolet halvemmalla. Alkaa siellä olla jo pariakymmentä astetta plussan puolella, kohta kesä.
Hintataso Suomen luokkaa, ravintoloissa löytyy ökypaikkoja sekä huokeita.
Eurooppa on täynnä ihania kaupunkeja mutta tuolta löytyisi myös sitä biitsillä löhöilyä.

Alkuperäinen kirjoittaja neppa:
Nizzan lisäksi ehdottaisin Barcelonaa, rantaa löytyy sielläkin :)

pitkässä viikonlopussa ehtii Barcelonassa jotakin, mutta itse totesin että toisen kerran tarvii lähteä myös näkemään mitä näkemättä jäi ja ajatuksissa olisi käydä myös Tarragonassa jossa pitäisi olla enemmän historiaa.
Muita vaihtoehtoja joita on pitkinä viikonloppuina itse toteutettu mm Pariisi, Lontoo, Milano (ja sieltä vaikka päiväretki Veronaan tai vaikka Venetsiaan, mutta nykyäänhän Finski kai lentää Venetsiaankin, mutta venetsiassa hotellihinnat on kalliit eikä ole koskaan siellä yövytty vaan tehty vain päiväretki omin päin jostakin muualta).
jatkan listaa: Praha, Bratistlava, Wien.... näitähän on. rajoitus tietysti se minne saa suht edullisia lentoja ilman monia koneenvaihtoja (jos raha merkkaa minkä verran).

Yhteistyössä