Mikä määrä seksikumppaneita on paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No mun mielstä 30 vuotias nainen jolla ei ole ollu kun vuoden pituisia suhteita on...no epäonistunut, ei oikein tiedä mitä tahtoo, kyllä pitäs ottaa opikseen virheistää.
Eli yli 5 on paljon ja yli 10 pöyristyttävää.

:o :o Et oo tosissas??!!

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
eikö siitä seksistä voi nauttia sen oman miehen kanssa ettei tarvitse kaikkien miesten kanssa maata? eikös se lisää riskiä kohdunkaulansyöpäänkin mitä useampi sänkykumppani?

Se riski johtuu kondyloomasta, minkä voit saada jo yhdeltä kumppanilta. Tietenkin se riski kasvaa mitä enemmän kumppaneita. Ja kaikilla ei ole omaa miestä. Pitääkö sitten ryhtyä nunnaksi? En minäkään ole koskaan pettänyt ketään, vaikka kumppaneita paljon on ollutkin.

Aloitin seksielämän paljon myöhemmin kuin 15 vee, mutta kahden pitkän suhteen välissä tuli sitten niitä lyhyitä parin vuoden sisällä. Saldo lienee siis jotain yli 25 sitten, eli joo, en ole jaksanut pitää lukua. Tämän jälkimmäisen pitkäaikaisen kanssa olen nykyään onnellisesti naimisissa, enkä jaksa ottaa paineita noista menneistä partnerimääristä. Toivon kyllä, ettei tarvitse enää koskaan laajentaa kokemuspiiriä siinä mielessä, mutta arvosteluista paskat nakkaan.

Minun yksi avokki oli ollut 270 naisen kanssa minua ennen ja paras ystäväni on maannut 189 miehen kanssa. Mistäkö tiiän. Molemmat piti/pitää kirjaa panoistaan ja nuo määrät on paljon. Itse en tosiaan ole laskenut, mutta ei tosiaan ole monia kymmeniä.

Alkuperäinen kirjoittaja aslö:
eikö siitä seksistä voi nauttia sen oman miehen kanssa ettei tarvitse kaikkien miesten kanssa maata? eikös se lisää riskiä kohdunkaulansyöpäänkin mitä useampi sänkykumppani?

Se riski johtuu kondyloomasta, minkä voit saada jo yhdeltä kumppanilta. Tietenkin se riski kasvaa mitä enemmän kumppaneita. Ja kaikilla ei ole omaa miestä. Pitääkö sitten ryhtyä nunnaksi? En minäkään ole koskaan pettänyt ketään, vaikka kumppaneita paljon on ollutkin.

Ja on se kondomikin keksitty :whistle:

Kohdunkaulan syövästä en tiedä, mutta sitä tosiaan ihmettelen, että miksi ei voisi harrastaa estotonta seksiä ja nauttia seksistä aidosti, jos ei nai kaikkea mikä liikkuu...
Siis eihän sitä nyt kuitenkaan jossain yhdenillansuhteessa ehdi edes opettamaan miehelle mitä haluaa!

Mun mielestä jokainen harrastaa seksiä sen verran kun on harrastaakseen. Mulle pääasia on se, että jos alkaa seurustella jonkun kanssa HUOM! Oikeasti seurustella! Niin silloin terveys on kohdillaan ja ne juoksemiset jää pois. Pata kattilaa soimaan ja jokainen valitsee kantensa.

Seksi antaa kaikille terveille ihmisille endorfiinia ja euforian tunteita. Skaalassa nollasta sataan.
Turha väitellä asiasta joka on täynnä mielihaluja ja mieltymyksiä. OIKEASTI sama kuin väittelis Juupas / Eipäs - siitä kumpi on parempaa mansikka vai banaani.

Alkuperäinen kirjoittaja mä en ainakaan:
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:
Alkuperäinen kirjoittaja mä en ainakaan:
Alkuperäinen kirjoittaja kolminumeroinen luku:
No mun mielstä 30 vuotias nainen jolla ei ole ollu kun vuoden pituisia suhteita on...no epäonistunut, ei oikein tiedä mitä tahtoo, kyllä pitäs ottaa opikseen virheistää.

Pöyristyttävää? Kateelliset on pahimpia moralisteja.

Että kuka olis kateellinen jakorasialle ???????

NiinPÄ. Kaipa ne jotka pitävät "jakorasioita" "jakorasioina". Tää on taas oikeen naisten keskustelu. Miesten keskuudessa se on sitä parempi mitä isompi pukki. Ja jos nainen nauttii seksistä niin nainen on huora. Mulle on ainakin ihan sama se jos nainen haluaa OTTAA joka mieheltä. Asia on eri, jos nainen ANTAA joka miehelle. Mutta tiedätkö oikeesti, jotkut naiset ei ANNA vaan OTTAA.

On todellakin TÄYSIN erilaisia henkilöitä joilla on todella paljon seksikumppaneita. Toinen voi olla elämäänsä kyllästynyt ja antaa kenen tahansa panna itseään ikään kokoon ulkonäköön tai mihin tahansa kiinnittämättä huomiota, tai sitten toinen joka todella nauttii seksistä ja saa siitä itsekin jotain !

Juu siinä on vissi ero !

Justiisa nii. Nainen, joka saa orkut yhen illan jutun kanssa ei taida tosiaan olla turhan tarkka värkistään. Itselläni on ilmeisesti kieroutunut itsesuojelumekanismi, joka estää tämän.

Miksi naiset ei saa harrastaa seksiä monen eri miehen kanssa? Heti ollaan haukkumassa lumpuksi jos on ollut yli 10sänkykaveria.... Kun taas miehillä on vaan hienoo mitä pidempi lista.....

Seksi on kivaa, eli eikö sitä saisi harrastaa jos ei löydä sitä oikeaa???

Itselläni on ollut 10partrenia joista 9kpl 12-15vuotiaana... Kymnes sitten natsas ihan kunnolla ja ei tarvinnut enään miettiä löytyisikö parempaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja Mies Hki:
Mun mielestä jokainen harrastaa seksiä sen verran kun on harrastaakseen. Mulle pääasia on se, että jos alkaa seurustella jonkun kanssa HUOM! Oikeasti seurustella! Niin silloin terveys on kohdillaan ja ne juoksemiset jää pois. Pata kattilaa soimaan ja jokainen valitsee kantensa.

Seksi antaa kaikille terveille ihmisille endorfiinia ja euforian tunteita. Skaalassa nollasta sataan.
Turha väitellä asiasta joka on täynnä mielihaluja ja mieltymyksiä. OIKEASTI sama kuin väittelis Juupas / Eipäs - siitä kumpi on parempaa mansikka vai banaani.

Näinhän se loppukädessä on !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun yksi avokki oli ollut 270 naisen kanssa minua ennen ja paras ystäväni on maannut 189 miehen kanssa. Mistäkö tiiän. Molemmat piti/pitää kirjaa panoistaan ja nuo määrät on paljon. Itse en tosiaan ole laskenut, mutta ei tosiaan ole monia kymmeniä.

Sori, mut oikeesti toi on mun mielestä sairasta :laugh:
Tai säälittäväähän se on, kertoo jostain oudosta tarpeesta luulla että seksillä ja rakkaudella on jotain tekemistä keskenään, oon niin ihana, että näin monelta olen saanu, mutta eka ajatus on kyllä naura kippurassa. Päiväkirja panoista, jep! :laugh:
Jos ei sillä tarttis todistaa mitään, eikä pönkittää mitään, niin eihän niitä laskis! :|

Itselläni on ollut 10partrenia joista 9kpl 12-15vuotiaana... Kymnes sitten natsas ihan kunnolla ja ei tarvinnut enään miettiä löytyisikö parempaa..... [/quote]

12-15 vuotiaana ???!????!?!?

Voi elämän kevät...

Useimmilla ihmisillä yhden illankin suhteita on, siihen ynnätään myös sit kunnon suhteet joissa seksiä sekä tapailut, joissa ollu seksiä. Ni mun mielest kyl on huvittavaa pistää raja johkii kymmeneen. Mut kukin tyylillään ja omalla aatteellaan toki :)

Mu mielestä vain elämästä tulee nauttia ja sit aikanaan asettua paikoilleen =sitten kun siltä tuntuu. Ja mä en kyllä lähtis seksikumppaneiden määrää laskemaan ja siitä kirjaa pitämään. Elämä on elämistä eikä laskemista varten.

OMG!! :laugh:

Puhut juuri parhaasta ystävättärestäni.
Ihana ihminen, ehkä vähän ronkeli ja menestynyt uranainen mutta että epäonnistunut?? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:

Perustuu omiin kokemuksiini ja näkemyksiini, ei mihinkään sen kummempaan.Se vaan on niin monella meny niin, että kun ottaa sen linjan, että nai keikkea mikä liikkuu, ei sitten kelpaakkaan kenellekään tosimielesä ja jää lopupeleisä yksi -pätee myös miehiin, ei kukaan huoli miestä, jonka kanssa kaikki kavertkin on kuttaroinu.
Eli ei varsinainen periaate kysmys mule, van elämänkokemuksen myöstä muodostunt mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja 30-vuotta ja avioliitossa:

täysin samaa mieltä!

tätä minäkin peesailen. Mun mielestä on noloa jos hakee huomiota seksin kautta. enkä kyllä ottais miestä jolla ois ollu noin monta naista!!! eikä mun mies ois ottanu mua jos mulla ois yli 10 kumppania ollut!

Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen nainen:
Itselläni on ollut 10partrenia joista 9kpl 12-15vuotiaana... Kymnes sitten natsas ihan kunnolla ja ei tarvinnut enään miettiä löytyisikö parempaa.....

Voi elämän kevät...[/quote]

Menikö vanhaltapiialta aamukahvit väärään kurkkuun???
:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen nainen:

Voi elämän kevät...[/quote]

Juu samaa mäkin mietin... Jotain on kyllä vialla jos 12-15 vuotiaana ehtii kerätä 10 seksikumppania... Mä käsitin että tässä aloituksessakin puhuttiin AIKUISISTA eikä keskenkasvuisten kakaroiden paneskeluista...

:/

Perustuu omiin kokemuksiini ja näkemyksiini, ei mihinkään sen kummempaan.Se vaan on niin monella meny niin, että kun ottaa sen linjan, että nai keikkea mikä liikkuu, ei sitten kelpaakkaan kenellekään tosimielesä ja jää lopupeleisä yksi -pätee myös miehiin, ei kukaan huoli miestä, jonka kanssa kaikki kavertkin on kuttaroinu.
Eli ei varsinainen periaate kysmys mule, van elämänkokemuksen myöstä muodostunt mielipide.

Ymmärrätkö, että 10 seksikumppania 30-ikävuoteen mennessä ei todellakaan tarvitse sitä, että pitäisi naida kaikkea mikä liikkuu. Se on niin pieni luku, että se kertyy ihan seurustelusuhteista ja vakipanoista hyvinkin helposti. Aika kovalla kädellä yleistät ja leimaat nyt.

En tietäisi varmaan mitä hyvä seksi on, jos olisin säästellyt itseäni koko sen 15 vuotta, minkä nykyisen rakkaani löytäminen kesti. Siinä ajassa oli jotain parikymmentä partneria. Aluksi olin itsekin niin vihreä, että orgasmi oli kaukainen haave ekan vakikumppanin kanssa. Yritän kokemuksen myötä itsekin panostaa siihen, että toisella on kivaa. Huomasin juuri, että aika samantekevältä tuntuu, kuinka monta kumppania muilla on ollut. Mulla itsellä tuntuu olleen juuri sellainen mulle sopiva määrä.

Ymmärrätkö, että 10 seksikumppania 30-ikävuoteen mennessä ei todellakaan tarvitse sitä, että pitäisi naida kaikkea mikä liikkuu. Se on niin pieni luku, että se kertyy ihan seurustelusuhteista ja vakipanoista hyvinkin helposti. Aika kovalla kädellä yleistät ja leimaat nyt.

TODELLAKIN!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 30-vuotta ja avioliitossa:

täysin samaa mieltä!

tätä minäkin peesailen. Mun mielestä on noloa jos hakee huomiota seksin kautta. enkä kyllä ottais miestä jolla ois ollu noin monta naista!!! eikä mun mies ois ottanu mua jos mulla ois yli 10 kumppania ollut!

Just tää oli jutun pointti, että huomionhakuahan se on, tai iis korvikkeen hakua, jos seksisuhteita on kauheasti. Jos ihminen on sinut itsensä kanssa, ei sen tarvi todista kelvollisuuttaan hankkimalla panoja itselleen.

Yhteistyössä