V
vierailija
Vieras
Kreikka, Espanja, Irlanti, Usa, Chile, UK, muu? Jos pitää aaltojen katselusta ja tuulesta. Hyvä ilmasto.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kanadan länsirannikko.Kreikka, Espanja, Irlanti, Usa, Chile, UK, muu? Jos pitää aaltojen katselusta ja tuulesta. Hyvä ilmasto.
Puhut aivan kuin olisit jo käynyt siellä, vai kopioitko paikan nimet kartalta?Mä lähtisin Espanjaan, Kanarialle.
Jos olisin auringonpalvoja valitsisin sijainnin saarien eteläpuoliskoilta. Mut kun en ole niin valitsen. pohjoiselta puoliskolta.
Jos haluaa rauhallisuutta niin pienemmille saarille. La Gomera on aikalailla täydellinen. Hermiguan rotkon reunamille, silleen että Teide näkyy ja kävelymatka rantaan on pari kilsaa. Siinä on kiva spar- kauppa ja bussireitti sopivasti. Ja tyynellä kelillä pääsee uimaan, muulloin meri pärskii ja tuoksuu.
![]()
Hermigua
Mitä tehdä Hermiguassa, jossa on maailman paras ilmasto. Historiaa, luontoa, perinteitä ja paljon muuta.lagomera.travel
Puhut aivan kuin olisit jo käynyt siellä, vai kopioitko paikan nimet kartalta?
”Sinun salainen ihailijasi”
Toivotaanko pikaista työmaan menetystä? Läheistesi kuolemaa en ole valmis toivomaan.Olen lomaillut siellä kuukauden.
Upea saari! Turismi ei ole pilannut sitä vielä ja paikalliset ovat avuliaita ja ystävällisiä.
Jos mulle kävisi p.aska tuuri ja läheiset kuolisivat ja työpaikka menisi niin pakkaisin rinkkaan tarpin, makuupussin, pyyhkeen, vaellussauvan ja virvelin vieheineen ja vaatteita sen verran ko mahtuu ja menolippu La Gomeralle.
Islanti ei ole ollenkaan AP:n toiveiden mukainen. Kesällä siellä on yleensä 10-15 °C lämmintä. Joskus harvoin voi nousta 20:een eikä sitä välttämättä kestä kuin muutaman päivän.Jos hyvä ilmasto tarkoittaa lämmintä, niin sitten Portugali. Muuten Norja tai Islanti. Täydellisenä kompromissina Jersey.
Toivotaanko pikaista työmaan menetystä? Läheistesi kuolemaa en ole valmis toivomaan.
Mutta sielläkin on kivempaa jos on merinäköala ja lämmintäParas paikka löytyy vain omien korvien välistä.
Thaimaa tai se suunta ainakin. Merta, ikuinen kesä, halvat hinnatMutta sielläkin on kivempaa jos on merinäköala ja lämmintä![]()
Repesin naurusta kun tuli mielikuva junttisäkistä joka katselee saippuasarjoja ja saa niistä suuria elämyksiä joita sitten jakaa epätoivoisesti EVVK - porukoilleAavan meren tuolla puolen jossakin on maa… laulaa Reijo Taipale.
Suomalaiset ovat kovia haikailemaan jonnekin.
Minä en kaihoilusta välitä. Kotisohva vetää aina pisimmän korren.
Kun ilta ehtii, katson Youtubesta mitä kuuluu Forrestereille ja Spencereille ihanaa Deaconia unohtamatta meren takana. Repesin nauruun, kun joku kirjoitti, että Steffyn mekko on kuin juuttisäkki.
Kuvaus asusta pitää täysin paikkansa.
Parhaat elämykset ovat pieniä ja ihania.Repesin naurusta kun tuli mielikuva junttisäkistä joka katselee saippuasarjoja ja saa niistä suuria elämyksiä joita sitten jakaa epätoivoisesti EVVK - porukoille![]()
Kreikka, Espanja, Irlanti, Usa, Chile, UK, muu? Jos pitää aaltojen katselusta ja tuulesta. Hyvä ilmasto.