Mikä liittymä teillä on?Mulle juuri soitti TELE Finland ja siirryin siihen.Oliko paha virhe?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mies sanoi puhelimessa että tarjous on vaan puhelimitse netissä omat tarjoukset.

Ennetään minulla Elisan liittymä jossa oli puhetta 250min tekstareita 100 ja nettiliittymä rajattomana.Maksoin n28e/kk.

Tele finlandilta sain saman paketin ja vielä tekstareita paaaljon enemmän(1000) hintaan 15e

Onko kellään kokemusta telefinlandin liittymistä? Elisalla oon ollut asiakkaana aina kauan kun saa s-etuakin,mutta hinta oli kyllä nyt ratkaseva :D

Just oli lehdessä juttua siitä miten noi puhelinmyyjät viilaa ihmisiä linssiin. Ei ne kerro kuin osan sopimuksen sisällöstä ja tietty vaan nee parhaimmat puolet. Mutta, onhan sulla etämyynnin kautta aina oikeus purkaa kauppa jälkikäteen, jos niin haluat. Kannattaa kuitenkin lukea se soppari, mikä myöhemmin putonee postiluukusta.

Kiitos vastauksista.

Koitin kysyä että onko tässä jokin juttu takana,kun on niin halpa mutta ei kuulemma ole:) Ei oo mitään monen vuoden sopimusta mistä ei pääse irti ennen kun on kulunut tietty aika.

Hei sinä paska liittymä sanoja,miksi näin?

Kuuluuko myös vähän syrjemässä?

Toi, että puhelinmyyjät väittää tajouksen olevan vain heidän kauttaan myynnissä, on kans pelkkä ihmisten huijaustapa. Se on vähän kuin talokaupoissa, joissa välittäjät aina antaa ymmärtää, että jos et samantien tee ostopäätöstä, niin joku muu vie tämän. Yritetään vaan saada ihminen tekemään hätiköityjä ratkaisuja paniikissa ilman että se kunnolla saa mahdollisuuden perehtyä ostettavaan tuotteeseen.

Mulla on puhelinmyyntikielto, mutta siltikin nää myyjät välillä soittelee. Mun periaate on, etten osta puhelimen kautta koskaan mitään ja siitä olen myös pitänyt kiinni. Niin hyvää tarjousta ei edes ole, joka sais mut tästä periaatteesta tinkimään.

TeleFinlandin liittymät toimii Soneran verkossa joten kuuluvuusongelmia tuskin tulet kohtaamaan. Ja on juuri niin halpa kuin väittävät. Operaattoreilla ei ole enää toimivuudessa samanlaisia eroja kuin aikaisempina vuosina, joten hinnan perässä kannattaa kyllä lähteä vaihtamaan, erot kun voi sillä puolella olla aika huimia.

Kerran olen ollut vaihtamassa Tele Finlandiin. Sain jo SIM-kortin ja se piti aktivoida soittamalla asiakaspalveluun. Ekan kerran soittaessani ehdin jonottaa n. 45 minuuttia ja sen jälkeen puhelu katkesi jostain syystä. Toisen kerran jonotin 55 minuuttia ja eivät siinä ajassa vastanneet joten vaihdoin sitten suosiolla Saunalahteen. Eli siellä on ihan hanurista tuo asiakaspalvelu. Jossain lehdessäkin oli vertailtiin eri operaattorien asiakaspalveluita ja Tele Finland sai muistaakseni huonoimmat arvostelut. En sitten tiedä onko parannuksia tehty tuon jälkeen, tapahtui vuonna 2005.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei kyllä mitään hajua onko määräaikainen.Mistähän mä näkisin sen? Ja jos on niin tuleeko mulle nyt jotain sakkoja kun otinkin liittymän muualta

Pakettiliittymä ei ole sen määräaikaisempi kuin muutkaan jos ei erikseen ole sellaista sopimusta tullut tehtyä.

Mitään sakkoja ei tule. Jos nykyinen liittymä on määräaikainen sinulle tulee ilmoitus tekstiviestillä, jossa kerrotaan että et voi vaihtaa liittymää. Sitten vaan jatkat vanhan käyttöä, irtisanot määräaikaisen sopimuksen asiakaspalvelustasi ja kokeilet vaihtoa uudelleen kun määris päättyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei kyllä mitään hajua onko määräaikainen.Mistähän mä näkisin sen? Ja jos on niin tuleeko mulle nyt jotain sakkoja kun otinkin liittymän muualta

Pakettiliittymä ei ole sen määräaikaisempi kuin muutkaan jos ei erikseen ole sellaista sopimusta tullut tehtyä.

Mitään sakkoja ei tule. Jos nykyinen liittymä on määräaikainen sinulle tulee ilmoitus tekstiviestillä, jossa kerrotaan että et voi vaihtaa liittymää. Sitten vaan jatkat vanhan käyttöä, irtisanot määräaikaisen sopimuksen asiakaspalvelustasi ja kokeilet vaihtoa uudelleen kun määris päättyy.

Ok.Kiitos tiedosta.Kyllä tuo kympin ero vaan tuntuu kukkarossa jo ihan hyvin.Määräaikasesta sopimuksesta ei ainakaan ole tullut tietoa kun netistä olen käynyt vaihtamassa liittymäpaketteja elisalla.Mutta eiköhän nuo ilmoita jos en voi vaihtaa.

Soitin jo miehellenkikin joka puhuu aika vähän mutta saa silti laskuja n15-20e/kk että vaihtaa kans liittymää.

Mun miehelle (kolumbus liittymä) kanssa soitettiin telefinlandilta ja vaihtoi sit siihen. Seuraavana päivänä tuli Elisalta viesti, että teemme vastatarjouksen. Elisa antoi nykyisten 500 minuutin puhepaketin puoleen hintaan vuodeksi. Eli puhelinlaskuksi tulee sit 9 euroa... + lähetettyjen viestien hinta.
Ja ei tarvii kortin kanssa puljata :)
Itse innostuin tilaamaan Saunalahden HTC-desire puhelimen ja siihen liittymän, kun hinta oli vain 19,90 euroa kuussa. Oli mielestäni tosi hyvä tarjous.

Yhteistyössä