P
Puhuja
Vieras
Minulla on tällä hetkellä tarjouksessa oleva Saunalahden megareilu 19,90ekk. Puhetta 5000min viestejä 5000kpl ja 21M netti (mut eihän se netti oikeasti noin nopea ole).
Mitä liittymiä teillä on käytössä ja millä hintaa?
Minä maksan itseni ihan kipeäksi tuolla hinnalla. Puheluita tulee noin 6h kuukaudessa ja viestejä alle 50 kpl. Netti on ainoa jota käytän ja pääasiassa sitäkin kotona wlanilla.
Taitaa olla ylimitoitettu tuo paketti minulle.
Ihan järkyttää nuo operaattoreiden hinnat.
Edullisin paketti, johon saisi järkevällä nopeudella netin on 14,90e/kk (300min puhetta, 100 viestiä, 2Mbit/s netti). Muissa liittymissä netti on jotain 215kbit/s ja se kuulostaa aika hitaalta.
Aiemmin pärjäsi Tikka+ liittymällä ja 5e maksavalla netillä, nyt ei taida mistään saada alle 10 e vastaavaa liittymää...
Vinkatkaa ihmiset!
Mitä liittymiä teillä on käytössä ja millä hintaa?
Minä maksan itseni ihan kipeäksi tuolla hinnalla. Puheluita tulee noin 6h kuukaudessa ja viestejä alle 50 kpl. Netti on ainoa jota käytän ja pääasiassa sitäkin kotona wlanilla.
Taitaa olla ylimitoitettu tuo paketti minulle.
Ihan järkyttää nuo operaattoreiden hinnat.
Edullisin paketti, johon saisi järkevällä nopeudella netin on 14,90e/kk (300min puhetta, 100 viestiä, 2Mbit/s netti). Muissa liittymissä netti on jotain 215kbit/s ja se kuulostaa aika hitaalta.
Aiemmin pärjäsi Tikka+ liittymällä ja 5e maksavalla netillä, nyt ei taida mistään saada alle 10 e vastaavaa liittymää...
Vinkatkaa ihmiset!