H
hätämama
Vieras
eli lauantai iltana hyvän päivän jälkeen tuli itkuiseksi ja kärttyisäksi, yöllä sitten oli lievää kuumetta. sunnuntai meni kans siinä valitellessa. su-ma välisenä yönä oli taas tosi levoton ja ei nukkunu kunnolla.
maanantai päivänä rupesi sitten olemaan todella limainen ja yskii limansekaista räkää ja rohisee.. eilen meni jotenkuten ruoka mut tänään ei ole suostunut syömään mitään ja yökkää heti jos saa jotain suuhun. oksentanutkin pois ruokaa ja limaa kun ei aikasiin älynny lopettaa..
tämän päivän ollut todella itkuinen ja kärttyinen, juominenkin todella huonoa!!
ja jos selvennän vielä että lapsi on cp-vammainen jolla yleensäkkin on limaisuutta mutta nyt on selvästi enempi ja kaikki menee huonosti.
lapsi on jostain sairas mutta mistä???? en tiedä kun kuumekkin ollut todella lievää.. osaisko joku auttaa ja neuvoa mistä on kyse? olisin helpottunut..
neuvokaa avutonta pliis!!
maanantai päivänä rupesi sitten olemaan todella limainen ja yskii limansekaista räkää ja rohisee.. eilen meni jotenkuten ruoka mut tänään ei ole suostunut syömään mitään ja yökkää heti jos saa jotain suuhun. oksentanutkin pois ruokaa ja limaa kun ei aikasiin älynny lopettaa..
tämän päivän ollut todella itkuinen ja kärttyinen, juominenkin todella huonoa!!
ja jos selvennän vielä että lapsi on cp-vammainen jolla yleensäkkin on limaisuutta mutta nyt on selvästi enempi ja kaikki menee huonosti.
lapsi on jostain sairas mutta mistä???? en tiedä kun kuumekkin ollut todella lievää.. osaisko joku auttaa ja neuvoa mistä on kyse? olisin helpottunut..
neuvokaa avutonta pliis!!