Mikä lapsesi lemppari lasten tv-ohjelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tätsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on vielä maha-asukki, mutta täytettyään 7v saa olla 30min koneella & pelata mahdollisesti pleikkaria samaisen 30min. = 1h päivässä tuollaisia + katsoo lastenohjelmat/ehkä jonkun perheohjelman. = n. 2h päivässä. Kännykän saa kans 7v, luultavasti Nokian helpon mutta kivan peruspuhelimen, (nokia c3-01).

Näin jatketaan 9-10v ikään. 9v saa olla 45min koneella, ja 10v sitten 1h.
15v saa oman läppärin luultavasti, silloinkin max. 1h 30min koneella päivässä. Ja uus kännykkä sitten kun vanha menee rikki.

tiukat säännöt, mutta hänen omaksi parhaakseen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tulevä äiti;26117354:
Mulla on vielä maha-asukki, mutta täytettyään 7v saa olla 30min koneella & pelata mahdollisesti pleikkaria samaisen 30min. = 1h päivässä tuollaisia + katsoo lastenohjelmat/ehkä jonkun perheohjelman. = n. 2h päivässä. Kännykän saa kans 7v, luultavasti Nokian helpon mutta kivan peruspuhelimen, (nokia c3-01).

15v saa oman läppärin luultavasti, silloinkin max. 1h 30min koneella päivässä. Ja uus kännykkä sitten kun vanha menee rikki.

:D
Ompas sulla suunnitelmat :D :D

Ootko muuten ihan varma, että just tuota Nokialaista saa seittemän vuoden päästä :laugh:

• Tykkää
Reactions: Fortune
Mun lapsi tykkää yli kaiken Palomies Samista ja Tuomas Veturista ja DVD:ltä Carseista.
Tietokoneelta saa katsoa Ystävien kylää ja Tuomas Vetureita silloin tällöin.
Ja ikää pojalla 3v 2kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Tulevä äiti;26117354:

Mulla vasta 3-v, mutta tuntuu tuo 2 h joka päivä paljolta. Meillä saatetaan jonain päivänä katsoa telkkaria se 2 h, mutta taas viikkoon vaikka ei. Ei onneksi itse vielä vaadi kauheesti telkkaria. Joskus tietokoneelta katotaan jotain, mutta ei usein.

Lempparia ei oikeestaan ole. Pikkkakkosta katsoo, tai dvd:ltä Helinä-keijua, rasmus-nallea tai fröbelin palikoita.

Lempiohjelmia ovat Muumit, Titi Nalle, Hello Kitty, Postimies Pate, Samu ja Salla ja Pipsa Possu. Tyttö pian 3 v. Tietokoneellakin on jo pelannut Muumia, Koirapeliä jne. ja katsoo sieltä välillä ohjelmia (kuten iPhonen kauttakin). En ole rajoittanut, koska touhutaan niin paljon muuta, niin eipä tunnu suurelta ajalta tuo. Yleensä Pikku Kakkosta aamuin illoin jonkin aikaa ja sitten ehkä jotain vielä iltasella dvd:ltä, videolta, Areenalta tai youtubesta jottain ohjelmaa.

Yhteistyössä