Mikä lanka sopii vauvan myssyihin/neuleisiin yms?

Saapasjalkakissa

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 490
0
36
Mää yritin tihruttaa netistä... enkä mä löytäny sitten mitään järkevii nimii...

Ja mahtaako jossain olla mahdollisesti halvemmalla tommosta lankaa, että onko jollain lahjotettavana, koitin ettiä huuto.netistäki, mut en osannu sitten oikeita hakusanoja... :ashamed:

Eikös ne oikeaa villalankaa suosittele vauvojen vaatteisiin.. ihan sata varma en kuitenkaan ole..
Meille ei vaan käynyt se oikea villalanka vaan neiti raapi itteensä koko ajan ku oli ne vaatteet päällä..
Vaihdettiin sit johonkain muuhun lankaan ni johan helpotti..

Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Nallelanka ainakin! ja sit anttilas myydään oikeen jotai vauvalankaa, en muista nimeä.

No hiiskatti... NALLEHAN se oli... mä ajattelin että hitsi mä oon kyllä JOTAIN lankaa joskus katellukki, mut päähäni ei muodostunu millään mikään nimi...
Kiitos ja laittakaa niitä merkkejä vaan lisää tulemaan että mä löytäsin niitä jostain :D mä oon uusavuton joo... :D :D

Kiitos sulle pilkku =)

Alkuperäinen kirjoittaja VenlEmi:
Eikös ne oikeaa villalankaa suosittele vauvojen vaatteisiin.. ihan sata varma en kuitenkaan ole..
Meille ei vaan käynyt se oikea villalanka vaan neiti raapi itteensä koko ajan ku oli ne vaatteet päällä..
Vaihdettiin sit johonkain muuhun lankaan ni johan helpotti..

Ahaa... meilläkään ei ainakaan tietyt villalangat sovi meidän lapsille, niin en taida uskaltaa kokeilla uudellekkaan tulokkaalle...

Nalle-langassa 25% tekokuitua, tekee langasta kestävää, konepestävää, mutta kovaa vauvan herkälle iholle. KATIE-langoissa aivan ihana 100% alpakkavilla-lanka, suosittelen vauvan neuleisiin! Novitalla Wool, joka 100%villaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
kiitoksia kiitoksia kovasti kaikille...
Mulla alkaa neulekärpänen purra ja taas kuluu kohta illat kiroillessa kun en osaa :D mut ainahan on pakko yrittää :D :D :D

Älä välitä! En mäkään osaa ja kiroon kans. Mut ei sitä ikinä opi jos ei harjottele.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
vauvalanka, merinovilla, merinosilkki, silkkivilla, bambu... onhan näitä. mulla ois silkkivillaa iso kasa enkä yhtään tiiä mitä sille teen :headwall:

Mä löysin iteltäni pienen kerän Nallea, missä lie häiriössä oon ostanu :D
Ei kun kiroomaan :D :D

riippuu kaupasta mistä ostaa lankaa, mutta ainakin itse tykkään tehdä vauvoille woolista tai bambinosta (saa ihan vapareista, sitareista yms. mitkä myy peruslankoja, novitan lankoja) ja sitten vähän isommille vähän mistä sattuu. novitan lankoja pääasiassa kumminkin.

Yhteistyössä