Mikä kumma "pakottaa" sinut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettiväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettiväinen

Vieras
istumaan tietokoneen ääreen ja palstailemaan tälle palstalle? Kerropas se perimmäinen syy. Siirrätkö muita töitäsi tietokoneella istumisen vuoksi? Kuinka kauan päivässä käytät aikaa tietokoneen edessä istumisessa?

Kysymys ei ole mistään syyllistämisestä vaan ihan mielenkiinnosta kyselen.

Olen töissä ja palstailen vaan töissä. Työni on puhelimeen vastaamista ja kun puhelin ei soi, minulla ei periaatteessa ole töitä.. Joten kun puhelin ei soi, voin vallan hyvin surffata netissä.

Ei kais iihen mikään pakota. Nyt vaan laiskuus ja tilaisuus olla tekemättä mitään mahdollsitavat tämänkin.

Näitä "montako tuntia päivässä" -juttuja en ole oikein koskaan ymmärtänyt. En ole ikinä varannut klalenteristani tiettyjä aikoja tietokoneella situmista varten vaan siihen on sitten tilaisuuden myötä päätynyt. Tietokoneella tekee muitakin hommia ja usein sitä niiden lomassa tulee palstallekin eksyttyä ja joskus (kuten tänään) tähän on vaan jumiutunut. :D Joskus menee enemmän aikaa, joskus taas ei yhtään. Tietty voisi vähentää ja käyttää ajan hyödyllisemminkin, sen myönnän.

Kone on auki yleensä koko päivän, sillon tällön istahan hetken esim kahvin kanssa ja lueskelen palstaa, uutisia muilta sivuilta jne. Ikinä ei oo hommat jääny tekemättä palstan takia, taukoviihdettä tämä mulle on. Joskus saatan jumittaa kauemminki mut sillon ei oo muutakkaan tekemistä.

Yhteistyössä