Mikä kuluttaa puhelimen akkua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätähätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hätähätä

Vieras
Alussa oli päällä 3G, mutta kun en puhelimella nettiä käytä niin sammutin sen. Kotona ollessa jos nettiä tarvin, laitan WiFin päälle ja käytän langatonta nettiä. Bluetoothkaan ei ole päällä. Nuo kun sammuttelin, niin puhelin pysyi päällä hyvin 4-5 päivääkin kun en paljoa puhunut. Nyt yhtäkkiä taas akku vaan kuluu ja kuluu. Olen koittanut selata puhelinta, et missä vika, mutten löydä mikä akkua niin paljon kuluttaisi. Eilen aamulla irrotin puhelimen laturista, koko päivänä en käyttänyt, illalla mies soitti ni puhuin lyhyen puhelun (minuutin verran ) ja kas...tänä aamuna loppui akku.

En ymmärrä, et mikä sitä nyt taas kuluttaa ihan koko ajan noin paljon. Ja kyseessä ihan uusi puhelin.

No mä käytän paljon nettiä ja tän vekottimen näyttö vie tosi paljon akkua. Puhuminen ei tosin vie mun mielestä akkua paljon tässä.

Itse en käytä nettiä lähes yhtään. Kun kotona kuitenkin on tietokone. Ehkä kerran pari viikossa saatan langattoma netin välityksellä käydä katsomas FB:n ja sähköpostin, mut siihen ei montaa minsaa mee ja kun lopetan, sammutan puhelimesta WiFin, koska ei sen tarvi turhaan olla päällä.

kuule se 3G symboli kertoo puhelimen olevan kyseisessä verkossa. Minkä takia pidät laturin koko ajan kiinni? Vähemmästäkin akku hyytyy. Ja lukekaa niitä käyttöohjeita! Ellei ole kykyä niin: evg.

Yhteistyössä