Mikä kp kun plussasit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meea

Vieras
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mikä oli kp kun teit plussatestin? Itsellä on tänään kp 25/29 ja negan testasin aamulla. Ovis oli 16.9. Mitä mieltä olette, onko vielä mahdollisuus plussaan?

Mä testasin ekan plusan kp 34 ja varmistustestin tein vielä kp36. Ensimmäinen testini, joka näytti negatiivista tehtiin kp27. Eli sulla on suuret mahdollisuudet plussaan vielä. Ei kannata hätiköidä testien kanssa.

Plussat olen testannut kp 31/30 ja 36/35 eli en ole edes kokeillut ennenkuin menkat myöhässä.

Jos ovulaatiostasi on n. 9 päivää, niin harva (jos mikään) testi näyttää vielä plussaa, odottele rauhassa sinne menkkojen alkamispäivään ja testaa sitten jos ei mitään kuulu.

Esikoisella plussa kp 29/33 keskenmenneessä raskaudessa kp 29/29 ja Nyt 29/28. Aiemmin en testannut. Ekalla tuli sitten plussa kun oli tullakseen.

-Santtu rv 17+4 ja tyttö 11kk

Nuo ohjeet ovat kyllä minun mielestäni vähän hämäävät esim. Aconin testeissä, kun annetaan ymmärtää, että voisi näkyä jo 9 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Aika harvalla kuitenkaan taitaa näkyä.

Mulla näytti kp 26 vielä ihan negaa, kp 30 tosi haalea haamu ja 33 selkeä plussa (kierron pituus olisi varmaankin ollut 31-32 päivää). Ja nämä siis Aconin 10:llä.

Mä testasin myös Acon kympillä kp 26/28-30 hyvin haalean haamun. Oviksesta oli tuolloin jo 11 päivää. Ohjeissa sanotaan, että jopa 7 vrk oviksesta voi näkyä. Enpä oikein usko! Yhtä haaleana näkyi myös isompaan hormonimäärään reagoivalla testillä. Eli taitaa tuo Acon 10 olla ihan yhtä herkästi reagoiva, kun muutkin testit. Kannattaa siis malttaa ainakin siihen asti kun kuukautisten pitäisi alkaa!