Mikä kotityö tökkii sulla tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotityöt ja talouden koko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mamm";22879486]minusta pyykinpesu on kivaa. meitä on kolme. tuo keittiön hinkkaaminen on sellainen jota tuntuu tekevän koko ajan! kun tykkään että siellä on puhdasta. ruuanlaitto on sellanen pakkopulla, en nauti siitä kun en koe että mulla on ollenkaan mielikuvitusta, aina niitä samoja..[/QUOTE]

vihasin tätä enemmän kuin pyykkäystä silloin kun olin kotiäiti. Sitä oli koko ajan hinkkaamassa keittiötä, muistan kyllä.

Mä en jaksa pölyjen pyyhkimistä!

Aloitat esikoisen huoneesta, pyyhit kirjahyllyt (nostelet kamat siis), oven pielet, ovet sun muut kosketuspinnat.
Sama kuopuksen huoneessa.
Eteisessä hyllyt, ovet sun muut.

Olohuoneeseen päästyäsi oot, että ei vittu tätä kestä!!!

Pyyhit sovat, pöydät sun muut.

SItte kun pääset keittiöön, missä niiitä ovia on 30kpl ja rasvaiset laatat ja tasoa 8m heität pyyhkeen kehään!
Mä aloitan aina näköjään väärästä päästä :D

(Lisäksi JUST toi puhtaiden pyykkien laitto on hidasta...)

Jatkuva järjestely ja kaikkien tavaroiden ja jälkien pois korjaaminen..Voi luoja et oon leipiintynyt siihen et jokapäivä saa tehä samat hommat..

Tää muakin kyrpii eniten. Vie paljon enemmän aikaa kuin "oikea" siivous (siis imurointi ja pintojen pyyhintä) mut silti kukaan ei pidä sitä minään. Tää kämppä on vielä niin ylipieni, että tavaroille ei ole kunnon säilytyspaikkoja niin se on semmoista rojukasojen sysimistä paikasta toiseen. Tavaraa sinänsä ei ole mitenkään paljon, suunnilleen sen verran mitä nyt ihan arkisessa elämässä ja harrastuksissa väkisin tarvitsee. Esim. mitään turhaa koristekrääsää täällä ei ole ollenkaan.

[QUOTE="a p";22880497]en tiennyt että joku vielä silittää pyykit.
Silitän ehkä lapsen eka koulupäivänä tai joulujuhlavaatteet. en muuta.[/QUOTE]

En silitä mitään, mitä ei tarvis. En esim. lasten vaatteita ollenkaan. Mutta meidän aikuisten työvaatteet on sellaisia, että on pakko silittää, esim. kauluspaidat. Ja se on veemäistä hommaa se!

Yhteistyössä