Minä en jaksa ees käydä puistossa, mielummin teen lenkin yksikseni, mielessäni kyllä valitan että ois kiva tehdä sekin jonkun kanssa (naama mutrussa varmaan kävelen siksikin).

Mua ihmetyttää just miten tässä sit jaksas olla superäiti, tai yleensäkin se, että kun olet kerta päivän kotona, teet kaikki kotihommat sillä aikaa kun mies on töissä.
NOT!
Minulla päivä menee NIIN äkkiä ja puuduttavasti, herätään vauvan kansa, syödään, hoidetaan ja ihmetellään, päiväunien aikaan sitten lueskelen uutiset ym. sähköpostit ja nettisurffailut, sittenpä jo vauvelikin herää. Taas mennään samaa oravanpyörää seuraaviin päikkäreihin jotka vietetään ulkona. Sitten kotiin tullessa vauva herää ja sitten teet äkkiä ruokaa ja odotat miehen kotiin tuloa, hätäisesti laittelen tiskejä ja ihmettelen miten kämppä onkin niin paskasessa kunnossa...
Tätä samaa joka ikinen päivä, luksusta viikonloput jotka menee sentään erilailla kun mies on kotona sitä sekoittamassa
Tavallaan odotan töihin paluuta, nää päivät on semmosta samaa jappasua, hermorohmahdus tulee tekemättömistä kotitöistä ja saamattomuudesta, joka on tullut täällä kotona oleskelusta, on vaikea tarttua mihinkään hommiin, kunhan hoitelee vauvan.
Mää narisen, en jaksa tehä töitä, enkä puhu puistossa