Mikä kirja on ollut pakko ahmia loppuun?

Ken Follet: Taivaan pilarit
Dragon Lancen 3 kirjan sarjan (kaksosten sota, kaksosten aika ja mikähän se kolmas oli...) luin viikonlopun aikana, oli tosi hyvä!
Emily Bronte: Humiseva harju
Koontzin kirjat...

Harry potteria luen vasta sitten kun niistä tulee erilainen "aikuisten" painos, sillä minusta ne kannet on aivan JÄRKYTTÄVIÄ etten halua edes siksi ottaa koko teosta käteeni... :(

Mä olen varmaan niitä harvoja, jonka mielestä Da Vinci Koodi ei ollut kovin hyvin kirjoitettu :ashamed: Juoni on ideana ihan hyvä, mutta musta se ei ollut niin sujuvasti ja kiehtovasti kirjoitettu, etteikö se olisi tuntunut lähinnä pakkopullalta :ashamed: mutta luin loppuun, kun kerran aloitinkin. Suoraan sanottuna en ymmärrä mikä lumo siinä kirjassa oikein on.

Paula Havasteen kirjaa "Kotasavun Marja" luin 3 asti yöllä kun en saanu laskettua alas. Oisin lukenu pitempäänki mutta ku loppu. :D Myös Havasteen "Kymmenen onnen Anna" oli kirja jota ei malttanu laskea kun vauhtiin pääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja enusko:
torey haydenin aavetyttö. mä kusin housuuni ku pelkäsin sitä niin paljon mut pakko oli vaan lukea..

Häh :o Missä vaiheessa`? Taisit vähän liiotella.

niin liioittelin siinä kun kusin housuuni vaiko se että oli pelottava? :D

Ehkä kummassakin? Mut ainakin siinä et kusit housuusi :)

torey haydenin aavetyttö. mä kusin housuuni ku pelkäsin sitä niin paljon mut pakko oli vaan lukea..

Häh :o Missä vaiheessa`? Taisit vähän liiotella.

niin liioittelin siinä kun kusin housuuni vaiko se että oli pelottava? :D

Ehkä kummassakin? Mut ainakin siinä et kusit housuusi :)

kyllä se mun mielestä oli aika pelottava ja kyllä mä ihan vessaan ehdein. :D mä olen herkkä ihminen, mä en kestänyt sitä lapsen kurjuutta.. huiii..

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Paula Havasteen kirjaa "Kotasavun Marja" luin 3 asti yöllä kun en saanu laskettua alas. Oisin lukenu pitempäänki mutta ku loppu. :D Myös Havasteen "Kymmenen onnen Anna" oli kirja jota ei malttanu laskea kun vauhtiin pääsi.

Nämä oli kyllä hyviä kirjoja!

Mutta eräs taitaa olla ylitse muiden:
Marion Zimmer-Bradley: Avalonin usvat
:heart:

http://fi.risingshadow.net/index.php?option=com_library&Itemid=67&action=book&book_id=176

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja tindex:
kaikki Torey Haydenin kirjat,muita en luekkaan!

Sääli :(.

Munkin mielestä sääli jos ei lue muita kuin yhden kirjailijan kirjoja. Maailmahan on pullollaan aivan loistavia kirjoja, joista ehtii elämänsä aikana lukemaan valitettavasti vain murto-osan.

John Steinbeckin kirja Taipumaton tahto. Se oli pakko lukea yhdeltä istumalta. Ja se oli niin hyvä, että piti aloittaa heti perään Tuntemattomalle Jumalalle, ja lukea sekin läpi :ashamed: Oscar Wilden De Profundis oli myös sellainen.

Helena Sinervon Runoilijan talossa oli sellainen, etten olisi malttanut keskeyttää.

Onhan noita paljonkin.
Henning Mankellin kaikki kirjat
David Eddingsin Kiven vartija -sarja
Taru sormusten herrasta
Potterit
Linnan Tuntematon ja Täällä Pohjantähden alla
Anna-Leena Härkösen Heikosti positiivinen

Ja mä kuulun myös niihin jotka ei pitäny Davinci koodista

Yhteistyössä