S
Saranen
Vieras
Hei, siis haluaisin vain kysellä ja tietää, että mikäs sun
lapsuuden kesämuisto on jäänyt mukavana, ihanana juttuna mieleen?
entä huvipuistossa käynnit, mahdolliset etelänmatkat, risteilyt, puuhamaat jne... ?! Kun aina puhutaan siitä, miten loppujen lopuksi vanhempien kanssa vietetty aika on lapsille se kaikista paras ja mieliin painuvin..kuten nyt sen
pottumaan kitkeminen esimerkiksi!?! :-D
Mut mulla ja mun tyttärelläni oli tänään mahdottoman hauskaa särkänniemessä!!! oli aivan ihanaa, ihan käsittämätöntä, mutta mull ei oo
viel kertaakaan oo ollu niin kivaa särkänniemes ku nyt oli!! :-D
mun tyttö on varsinainen kultakimpale ja hän on mulle rakkainta maailmassa,
joten kaippa se oli sitten kivaa -parhaassa seurassa ;-D
Mun lapsuuden parasjuttu oli se, kun mun serkut tulivat meille aina koko heinäkuuksi kylään, meillä oli niiin hauskaa!! :-D ja parhaat pääsiäismuistot kans ajoittuvat sinne..muuten en osaa sanoa..tietty uimassa käymiset oli kivoja yms..mut toi oli kaikista parasta!!
lapsuuden kesämuisto on jäänyt mukavana, ihanana juttuna mieleen?
entä huvipuistossa käynnit, mahdolliset etelänmatkat, risteilyt, puuhamaat jne... ?! Kun aina puhutaan siitä, miten loppujen lopuksi vanhempien kanssa vietetty aika on lapsille se kaikista paras ja mieliin painuvin..kuten nyt sen
pottumaan kitkeminen esimerkiksi!?! :-D
Mut mulla ja mun tyttärelläni oli tänään mahdottoman hauskaa särkänniemessä!!! oli aivan ihanaa, ihan käsittämätöntä, mutta mull ei oo
viel kertaakaan oo ollu niin kivaa särkänniemes ku nyt oli!! :-D
mun tyttö on varsinainen kultakimpale ja hän on mulle rakkainta maailmassa,
joten kaippa se oli sitten kivaa -parhaassa seurassa ;-D
Mun lapsuuden parasjuttu oli se, kun mun serkut tulivat meille aina koko heinäkuuksi kylään, meillä oli niiin hauskaa!! :-D ja parhaat pääsiäismuistot kans ajoittuvat sinne..muuten en osaa sanoa..tietty uimassa käymiset oli kivoja yms..mut toi oli kaikista parasta!!